Το ΕΔΘΕ έχει ως αποστολή:
α) την κάλυψη των διδακτικών αναγκών, ιδιαίτερα όσον αφορά την πειραματική διαδικασία της διδασκαλίας και την πρακτική εξάσκηση των φοιτητών του τμήματος σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο,
β) τη διεξαγωγή έρευνας στη διδακτική των θετικών επιστημών και συγκεκριμένα στις ακόλουθες περιοχές: Μαθηματικά στην Εκπαίδευση, Φυσικές Επιστήμες στην Εκπαίδευση, Πληροφορική στην Εκπαίδευση, Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και
γ) τη συνεργασία με φορείς για προώθηση θεμάτων κοινού ενδιαφέροντος.
Φυσικές Επιστήμες στην εκπαίδευση, Μαθηματικά στην Εκπαίδευση, Πληροφορική στην Εκπαίδευση, Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Εκπαιδευτική Ρομποτική
(ΔΕΠ) Δημήτρης Σταύρου, Τζανάκης Κωνσταντίνος, Καλαϊτζιδάκη Μαριάννα, Κούρκουλος Μιχάλης, Παπαβασιλείου Ευάγγελος (ΕΔΙΠ) Αναγνωστάκης Σίμος, Μανταδάκης Ευάγγελος, (ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ) Μιχαηλίδης Παναγιώτης (Ομότιμος Καθηγητής ΠΤΔΕ, πρώην Διευθυντής ΕΔΘΕ), Μιχαηλίδη Αιμιλία (Επιστημονικός συνεργάτης), Σγουρός Ιωάννης (Επιστημονικός Συνεργάτης), Γιαννακουδάκη Καλλιόπη (Υποψήφια Διδάκτορας ΠΤΔΕ), Κοκολάκη Αθανασία (Υποψήφια Διδάκτορας ΠΤΔΕ)
Προγράμματα (μετά το 2010)
Δημοσιεύσεις
Sgouros, G. & Stavrou, D. (2019). Teachers’ professional development in Nanoscience and nanotechnology in the context of a Community of Learners. International Journal of Science Education, 15, 2070-2093https://doi.org/10.1080/09500693.2019.1659521.
Mandrikas, A., Michailidi, E., & Stavrou, D. (2019). Teaching nanotechnology in primary education. Research in Science & Technological Educationhttps://doi.org/10.1080/02635143.2019.1631783
Iliaki, G., Velentzas, A., Michailidi, E., & Stavrou, D. (2019). Exploring the music: a teaching-learning sequence about sound in authentic settings. Research in Science & Technological Education, 37(2), 218-238.https://doi.org/10.1080/02635143.2018.1526170
Stavrou, D., Michailidi, E. & Sgouros, G. (2018). Development and Dissemination of a Teaching Learning Sequence on Nanoscience and Nanotechnology in a context of Communities of Learners Chemistry Education Research and Practice, 19, 1065-1080https://doi.org/10.1039/c8rp00088c
Mandrikas, A., Stavrou, D., Halkia, K. & Skordoulis, C. (2018). Preservice Elementary Teachers’ Study Concerning Wind on Weather Maps. Journal of Science Teacher Education. 29, 1, 65-82,https://doi.org/10.1080/1046560X.2017.1423458
Mandrikas, A., Stavrou, D. & Skordoulis, C (2017). Teaching air pollution in an authentic context. Journal of Science Education & Technology, 26, 2, 238-251https://doi.org/10.1007/s10956-016-9675-8
Mandrikas, A., Stavrou, D. & Skordoulis, C (2017). Α teaching-learning sequence about weather map reading. Physics Education, 52 (2017) 045007 (10pp)https://doi.org/10.1088/1361-6552/aa670f
Stavrou, D. & Duit, R. (2014). Teaching and Learning the Interplay Between Chance and Determinism in Nonlinear Systems. International Journal of Science Education, 36, 3, 506-530.http://dx.doi.org/10.1080/09500693.2013.802056
Skordoulis, C., Tolias, V. Stavrou, D., Karamanos, K. & Gkiolmas, A. (2014). Teaching Chaos with a Pendulum to Greek Secondary School Students. Advances in Systems Science and Application, 14, (2), 158-169 https://ijassa.ipu.ru/index.php/ijassa/article/view/159
Stavrou, D., Assimopoulos, S. & Skordoulis, C. (2013). A unit on deterministic chaos for student teachers. Physics Education, 48, (3), 355-359.http://iopscience.iop.org/0031-9120/48/3/355
Gkiolmas, Α., Karamanos, Κ, Chalkidis,, A., Skordoulis, C., Papaconstantinou, M. & Stavrou, D. (2013). Using Simulations of NetLogo as a Tool for Introducing Greek High-School Students to Eco[1]systemic Thinking. Advances in Systems Science and Application, 13, (3), 275-297https://ijassa.ipu.ru/index.php/ijassa/article/view/141
Karamanos, Κ, Gkiolmas, Α., Chalkidis,, A., Skordoulis, C., Papaconstantinou, M. & Stavrou, D. (2012). Ecosystem Food-webs as Dynamic Systems: Educating Undergraduate Teachers in Conceptualizing Aspects of Food-webs' Systemic Nature and Comportment. Advances in Systems Science and Application, 12, (4), 49- 68 https://ijassa.ipu.ru/index.php/ijassa/article/view/119
Μιχαηλίδη, Α., Σταύρου, Δ. (2016). Έρευνα αιχμής και κοινωνικοεπιστημονικά ζητήματα στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Επιστήμες Αγωγής, Θεματικό Τεύχος «Σύγχρονες Τάσεις στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών», σελ. 73-95. http://www.ediamme.edc.uoc.gr/index.php?id=218,0,0,1,0,0
Σταύρου Δ. (2013). Μη Γραμμικά Δυναμικά Συστήματα στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Θέματα Επιστημών και Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση, 6 (1-2), 49-66. http://earthlab.uoi.gr/thete/index.php/thete/issue/view/16
Καλαϊτζιδάκη Μ (2016). Η προώθηση της διδασκαλίας Φυσικών Επιστημών με διερεύνηση σε παιδιά 3-11 ετών στην Ευρώπη[1]Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα PriSciNet. Επιστήμες της Αγωγής, Θεματικό Τεύχος «Σύγχρονες Τάσεις στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών», σελ. 8-37.http://www.ediamme.edc.uoc.gr/index.php?id=218,0,0,1,0,0
Καλαιτζιδάκη Μ (2019). Σύγχρονες προσεγγίσεις στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: βασισμένη στον τόπο εκπαίδευση και αστική περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Επιστήμες της Αγωγής. Θεματικό Τεύχος 2019. Ο Γιάννης Παντής και η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. http://www.ediamme.edc.uoc.gr/index.php?id=235,0,0,1,0,0
Μ. Κούρκουλος, Κ. Τζανάκης, (2014), «Στατιστική και η ελευθερία της ανθρώπινης βούλησης», στο Μ. Κούρκουλος, Κ. Τζανάκης (επιμ.) Επιστήμες της Αγωγής, θεματικό τεύχος «Η Ιστορία των μαθηματικών στην Μαθηματική Εκπαίδευση», σελ.131-151. http://www.ediamme.edc.uoc.gr/index.php?id=156,0,0,1,0,0
Kourkoulos & C. Tzanakis, (2010), “History and students understanding of the variance in Statistics”, Bulletin of the British Society of the History of Mathematics, vol.25 (3), pp.168-178 https://doi.org/10.1080/17498430903526384
Kourkoulos & C. Tzanakis, (2016), “Discussing mathematical modelling concerning Pascal’s Wager”, Menon, Thematic issue 2, 112-129. http://www.edu.uowm.gr/site/system/files/menon_issue_2nd_special_052016.pdf
Clark, K.M., Kjelden, T.H., Schorcht, S., & Tzanakis, C. (2019): “History of Mathematics in Mathematics Education – An Overview”, Mathematica Didactica 42(1), pp.3-27 http://www.mathematica[1]didactica.com/Pub/md_2019/md_2019_Clark_Kjeldsen_Schorcht_Tzanakis-1.pdf
Kourkoulos & C. Tzanakis, (2011), “History of Statistics and Students' Difficulties to Comprehend Variance”, in V. Katz & C. Tzanakis (eds) Recent Developments on Introducing a Historical Dimension in Mathematics Education, MAA Notes, vol. 78 (ch.16, pp.177-187). The Mathematical Association of America, Washington (DC), USA.
Tzanakis, Y. Thomaidis, (2012), “Classifying the arguments & methodological schemes for integrating history in mathematics education” in B. Sriraman (ed) Crossroads in the History of Mathematics and Mathematics Education, The Montana Mathematics Enthusiast Monographs in Mathematics Education, monograph volume 12 (pp.247-294), Information Age publishing Inc., Charlotte NC, USA, pp.247-294 (ISBN-10: 1617357049, ISBN-13: 978-1617357046)
Barbin & C. Tzanakis, (2014), "History of Mathematics and Education"“ in S. Lerman (ed), Encyclopedia of Mathematics Education, Springer (ISBN: 978-94-007-4977-1 Print; 978-94-007-4978-8 Online); pp.255-260.
Clark, K.M., Kjelden, T.H., Schorcht, S., & Tzanakis, C. (2018): “Introduction: Integrating History and Epistemology of Mathematics in Mathematics Education”, in K.M. Clark, T.H. Kjelden, S. Schorcht, & C. Tzanakis, C. (eds). Mathematics, Education and History: Towards a harmonious partnership. Cham (CH): Springer, pp.1-23.
Barbin, D. Guillemette & C. Tzanakis (2020). “History of Mathematics and Education” in S. Lerman (ed), Encyclopedia of Mathematics Education, Springer (revised edition) (ISBN-10: 3030157881, ISBN-13: 978-3030157883)
Leou M & Kalaitsidaki M (2017) Cities as Classrooms. Ιn: Russ A & Krasney M (eds) Urban Environmental Education Review, Cornell University Press (2017)
Καλαϊτζιδάκη Μ (2011) Πρακτικές Εκπαίδευσης για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη στο μάθημα Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Κρήτης, σσ24-36 Στο: Μακράκης Β (επιμ) Επαναπροσδιορίζοντας την Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών προς την Εκπαίδευση για Βιώσιμη Ανάπτυξη, Έδρα UNESCO ΤΠΕ στην Εκπαίδευση για τη Βιώσιμη Ανάπτυξη. Πανεπιστήμιο Κρήτης & RCE Crete. ISBN 978-960-93-2944-6
Filippaki A & Kalaitsidaki M. (2011) Environmental Education as a tool for Inclusive Education. Theoretical considerations and report from a preliminary study in a Greek elementary school. In: Kourkoutas E & Erkman F (eds) Interpersonal Acceptance and Rejection: Social, Emotional and Educational Context. Boca Raton, FL: Brown Walker
Sgouros, G. & Stavrou, D. (2019). Teachers' training in developing nanoscience and nanotechnology teaching modules in the context of a community of learners. In: McLoughlin, E., Finlayson, O.E., Erduran, S., Childs, P. (Eds.). Bridging Research and Practice in Science Education (Selected Paper of the ESERA 2017 Conference). pp. 339 -356
Stavrou, D., Michailidi, D., Sgouros, G., & Dimitriadi, K. (2015). Teaching high-school students nanoscience and nanotechnology. LUMAT, 3(4), 501-511. (The special issue of ECRICE – European Conference on Research in Chemistry Education 2014) https://www.lumat.fi/index.php/lumat-old/article/view/77
Giannakoudaki K. & Stavrou D. (2020, under publication). Learning cutting-edge research science topics via school visits to research centers. Proceedings of the 13th European Science Education Research Association (ESERA) Conference. Bologna, Italy, August 26-30, 2019.
Kokolaki, A. & Stavrou, D. (2020, under publication). Pre-service Primary Teacher Training On Responsible Research and Innovation Framework. Proceedings of the 13th European Science Education Research Association (ESERA) Conference. Bologna, Italy, August 26-30, 2019.
Michailidi, E. & Stavrou, D. (2020, under publication). In-service teacher mentoring for the implementation of modules on cutting-edge research topics. 13th European Science Education Research Association (ESERA) Conference. Bologna, Italy, August 26-30, 2019.
Nipyrakis, A. & Stavrou, D. (2020, under publication) Collaborating Primary Student Teachers in Designing Experiments with the use of ICT. Proceedings of the 13th European Science Education Research Association (ESERA) Conference. Bologna, Italy, August 26-30, 2019.
Michailidi, E. & Stavrou, D. (2018). Teacher training on implementing modules on cutting-edge research topics with socio-scientific aspects. In: Finlayson, O.E., McLoughlin, E., Erduran, S., & Childs, P. (Eds.) (2018). Electronic Proceedings of the ESERA 2017 Conference. Research, Practice and Collaboration in Science Education, Part/Strand: 18: Summer School (co-ed. Iva Stuchlíková & Robert Evans), (pp. 2285 - 2293). Dublin, Ireland: Dublin City University. ISBN 978-1-873769-84-3
Stefanidou, C., Skordoulis, C & Stavrou, D. (2018). Teaching Laws, Theories and Models in the Context of Nature of Science through the History of Maxwell’s Electromagnetic Theory. In: Finlayson, O.E.,McLoughlin, E., Erduran, S., & Childs, P. (Eds.) (2018). Electronic
Proceedings of the ESERA 2017 Conference. Research, Practice and Collaboration in Science Education, Part/Strand: 6: Nature of Science (co-ed. Irene Neumann & Veli-Matti Vesterinen), (pp. 840 - 849). Dublin, Ireland: Dublin City University. ISBN 978-1-873769-84-3
Stavrou, D. (2016). Educational Reconstruction of Nonlinear Systems: Transforming the science content into content for instruction. In J. Lavonen, K. Juuti, J. Lampiselkä, A. Uitto & K. Hahl (Eds.), Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future, Part/Strand 5: Teaching learning sequences as innovations for science teaching and learning, (co-ed. Nikos Papadouris & Dimitris Psillos), (pp.785 -791). Helsinki, Finland: University of Helsinki. ISBN 978-951-51-1541-6
Stavrou, D. & Savvorginakis, V. (2016). Experimental Microcomputer[1]based Activities Developed and Implemented by Pre-Service Primary Teachers. In J. Lavonen, K. Juuti, J. Lampiselkä, A. Uitto & K. Hahl (Eds.), Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future, Part/Strand 13: Pre-service science teacher education (co-ed. Maria Evagorou & Marisa Michelini), (pp.1994 -2001). Helsinki, Finland: University of Helsinki. ISBN 978-951-51-1541-6
Sgouros, G. & Stavrou, D. (2016). Science Teachers’ Training in Developing Nanoscience and Nanotechnology Teaching Modules. In J. Lavonen, K. Juuti, J. Lampiselkä, A. Uitto & K. Hahl (Eds.), Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future, Part/Strand 14: In service science teacher education, continued professional development (co-ed. Amanda Berry & Digna Couso), (pp. 2492 -2500). Helsinki, Finland: University of Helsinki. ISBN 978-951-51-1541-6
Alexopoulos, I., Michailidi, E., Sgouros, G. Kalaitsidaki, M. & Stavrou, D. (2015). RRI and Nanotechnology: Developing a Teaching Module and Exhibits for Primary and Secondary Students. In J. Lavonen, K. Juuti, J. Lampiselkä, A. Uitto & K. Hahl (Eds.), Electronic Proceedings of the ESERA 2015 Conference. Science education research: Engaging learners for a sustainable future, Part/Strand 8: Scientific Literacy & socio scientific issues (co-ed. Jan Alexis Nielsen & Miriam Ossevoort), (pp. 1160 -1166). Helsinki, Finland: University of Helsinki. ISBN 978-951-51-1541-6
Stavrou, D. & Savvorginakis, V. (2016). Designing and Implementing Experimental Microcomputer-Based Activities by Primary Student Teachers. In: Zacharoula Smyrnaiou, Martin Riopel and Menelaos Sotiriou (Eds.), Recent Advances in Science and Technology Education, Ranging from Modern Pedagogies to Neuroeducation and Assessment. (pp. 116 – 124). Cambridge Scholars Publishing
Stavrou, D., Apotheker, J., Blonder, R., Parchmann, I., Kampschulte L., Hix, P. Akaygün, S., Reis, P., Floriano, M., Venturi M., Ratinen I., Laherto A. Magiejowska, I., Ghorghiu, G. Troumpetari, C (2016). Responsible Research and Innovation in Science Education: The IRRESISTIBLE Project. In: Zacharoula Smyrnaiou, Martin Riopel and Menelaos Sotiriou (Eds.), Recent Advances in Science and Technology Education, Ranging from Modern Pedagogies to Neuroeducation and Assessment. (pp. 239 – 242). Cambridge Scholars Publishing
Stavrou, D. (2014). Pre-service primary and science teachers’ conceptions about the emergence of novel properties at the nanoscale. In: C. P. Constantinou, N. Papadouris & A. Hadjigeorgiou (Eds.), E[1]Book Proceedings of the ESERA 2013 Conference: Science Education Research For Evidence-based Teaching and Coherence in Learning. Part 1 (co-ed. R. Pinto Casulleras & M. Papaevripidou), (pp. 1-7) Nicosia, Cyprus: European Science Education Research Association. ISBN: 978-9963-700-77-6
Gatt, S., Byrne, J., Rietdijkm, W., Tunnicliffe, S.D., Kalaitsidaki, M. Stavrou, D. Tsagliotis, N. Gaudiello, I. Zibetti, E., Scheersoi, A., Kramer, P., Papadouris, N. (2014). Adapting IBSE Material across Europe: Experiences from the PRI-SCI-NET FP7 project. In: C. P. Constantinou, N. Papadouris & A. Hadjigeorgiou (Eds.), E-Book Proceedings of the ESERA 2013 Conference: Science Education Research For Evidence-based Teaching and Coherence in Learning. Part 16 (co-ed. P. Kariotoglou and T. Russell), (pp. 1-12) Nicosia, Cyprus: European Science Education Research Association. ISBN: 978-9963-700-77-6
Stefanidou, C., Stavrou, D. & Skordoulis, K. (2013). Teaching and Learning the Heuristic Role of Models in Theory Construction in the Context of Nature of Science: The case of Maxwell’s vortex-idle wheel Model. In: P. Heering, S. Klassen & D. Metz (Eds.) Enabling Scientific Understanding through Historical Instruments and Experiments in Formal and Non-Formal Learning Environments. (pp. 111-125). Flensburg: Flensburg University Press
Stavrou, D. & Euler, M. (2012). Exploring Primary Student Teachers’ Conceptions of Size - Dependent Properties at the Nanoscale. CnS – La Chimica nella Scuola XXXIV – 3, 358-361 (Proceedings of the 22ndInternational Conference on Chemistry Education/11th European Conference on Research in Chemical Education ICCE-ECRICE, Rome, August 2012).
Stavrou, D. (2012). Teaching and Learning Modern Physics Concepts to Primary Student Teachers. In: M.F. Tasar (Ed.) Proceedings of the World Conference on Physics Education, WCPE 2012, (pp. 615 – 622). Istanbul: Pegem Akademi
Stefanidou, C., Nounou, A. Stavrou, D. & Skordoulis, K. (2011) Subjectivity versus Objectivity of Science in the Context of Teaching Nature of Science to Pre-service Teachers. In F. Seroglou, V. Kolountzos & A. Siatras (Eds.) Science and culture: Promise, challenge and demand - Proceedings of the 11th International IHPST and 6th Greek History, Philosophy and Science Teaching Joint Conference, 1-5 July 2011, (pp. 702 – 706), Thessaloniki, Greece.
Dimitriadi, K., Halkia K. & Stavrou, D. (2011). Students’ learningprocesses in the field of Special Relativity. In: C. Bruguière, A. Tiberghien, P. Clément (Eds). Science learning and Citizenship. E-book Proceedings of the 9th ESERA Conference, (pp. 15 – 21), Lyon, France.
Stefanidou C., Tampakis, K., Stavrou D. & Skordoulis C. (2010). Teaching and Learning Energy Transformations in the Context of Environmental Crisis. In: M. Kalogiannakis, D. Stavrou & P. Michaelidis (Eds.) Proceedings of the 7th International Conference on Hands-on Science. 25-31 July 2010, (pp. 110 – 113), Rethymno, Crete
Thomaidis & C. Tzanakis (2010), “The implementation of the history of mathematics in the new curriculum and textbooks in Greek secondary education” in V. Durand-Guerrier, S. Soury-Lavergne, F. Arzarello (eds)Proceedings of the 6th CERME, Institut National De Recherche Pédagogique, France, ISBN 978-2-7342-1190-7, pp.2801-2810 (http://www.mathematik.uni[1]dortmund.de/~erme/doc/cerme6/cerme6_proceedings.pdf)
Boyé, A. Demattè, E,. Lakoma, C. Tzanakis (coordinator), (2011), “Panel discussion: The history of mathematics in school textbooks”, in E. Barbin, M. Kronfellner, C. Tzanakis (eds) Proceedings of the 6thEuropean Summer University on the History and Epistemology in Mathematics Education, Holzhausen Verlag, Wien, Austria, ch.2-2, pp.153-163 (http://numerisation.univirem.fr/ACF/ACF11006/ACF11006.pdf)
Tzanakis, Y. Thomaidis (2011), “Classifying the arguments & methodological schemes for integrating history in mathematicseducation: An example”, in E. Barbin, M. Kronfellner, C. Tzanakis (eds) Proceedings of the 6th European Summer University on the History and Epistemology in Mathematics Education, Holzhausen Verlag, Wien, Austria, ch.1-14, pp.127-136 (http://numerisation.univ[1]irem.fr/ACF/ACF11006/ACF11006.pdf)
Dimitriadou, C. Tzanakis (2011), “Geometrical and physical models to introduce vectors in secondary education”, in E. Barbin, M. Kronfellner, C. Tzanakis (eds) Proceedings of the 6th European Summer University on the History and Epistemology in Mathematics Education, Holzhausen Verlag, Wien, Austria. ch.4-5, pp.487-501 (http://numerisation.univ-irem.fr/ACF/ACF11006/ACF11006.pdf)
Kourkoulos, C. Tzanakis, M. Tsigris (2011), “Enhancing students’ understanding of variance: physical experiments based on a historically inspired model”, in E. Barbin, M. Kronfellner, C. Tzanakis (eds) Proceedings of the 6th European Summer University on the History and Epistemology in Mathematics Education, Holzhausen Verlag, Vienna, p.513 (http://numerisation.univirem.fr/ACF/ACF11006/ACF11006.pdf)
Tzanakis, Y. Thomaidis (2011), “Classifying the arguments & methodological schemes for integrating history in mathematics education” in M. Pytlet, T. Rowland, E. Swoboda (eds) Proceedings of CERME 7, Rzeszow, Poland, pp.1650-1659 (Proc. of CERME 7).
Kourkoulos & C. Tzanakis (2012), “An experiment on teaching the normal approximation to the symmetric binomial distribution using De Moivre & Nicholas Bernoulli’s approaches”, in E. Barbin, S. Hwang(eds), Proceedings of the HPM Satellite Meeting (HPM 2012) of the 12thInternational Congress of Mathematics Education (ICME 12), KSME, Korea & ICMI, vol. 2, pp 761-774
Kourkoulos & C. Tzanakis (2015), “Statistics and Free Will”, in E. Barbin, U. Jankvist, T.H. Kjeldsen (eds), Proceedings of the 7thEuropean Summer University on the History and Epistemology in Mathematics Education, Danish School of Education, Denmark (ISBN 978-87-7684-737-1 Print; 978-87-7684-736-4 Online); pp.417-432. https://pure.au.dk/ws/files/96258079/ESU7_e_version.pdf
Kourkoulos & C. Tzanakis (2016), “Greek students of todaydiscussing Pascal’s Wager”, in G. Katsiampoura, E. Nicolaidis (eds), Proceedings, International Conference ‘Science and Religion’, Athens3-5 Sept. 2015, National Hellenic Research Foundation, Athens (ISBN978-960-9538-43-5); pp.176-205.
Clark, K., T.H. Kjeldsen, S. Schorcht, C. Tzanakis, X. Wang, (2016), “History of mathematics in mathematics education: Recendevelopments”, in L. Radford, F. Furinghetti, T. Hausberger (eds) Proceedings of the 2016 ICME Satellite Meeting – HPM 2016, IREM de Montpellier, Montpellier, France, pp.135-179.
Tzanakis (2016), “Mathematics and Physics: An innermost relationship. Didactical implications for their teaching and learning” (invited plenary lecture), in L. Radford, F. Furinghetti, T. Hausberger(eds) Proceedings of the 2016 ICME Satellite Meeting – HPM 2016, IREM de Montpellier, Montpellier, France, pp.79-104.
Clark, K., Kjeldsen, T.H., Schorcht, S., Tzanakis, C., Wang, X. (2017). Topic study group 25: The role of history of mathematics in mathematics education. In G. Kaiser (Ed.), Proceedings of the 13th International Congress on Mathematical. Education (ICME-13) (pp.491-495). Berlin: Springer.
Tzanakis (2019). “Time measurement as an interdisciplinary subject in mathematics education: The calendar”. In É. Barbin, U.T. Jankvist, T.H. Kjeldsen, B. Smestad, C. Tzanakis. History and Epistemology in Mathematics Education: Proceedings of the 8th ESU. Oslo: Oslo Metropolitan University, pp.641-676 (https://skriftserien.hioa.no/index.php/skriftserien/article/view/664/179)
Ζουπίδης Α. & Σταύρου Δ. (2019, υπό δημοσίευση). Διοργάνωση Συμποσίου με τίτλο: Αξιοποίηση χώρων εκτός σχολείου στη Διδασκαλία και Μάθηση των Φυσικών Επιστημών. Πρακτικά 11ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Παν. Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα, 19-21 Απριλίου 2019
Γιαννακουδάκη Κ. & Σταύρου Δ. (2019, υπό δημοσίευση) Αξιοποίηση των εκπαιδευτικών επισκέψεων σε ερευνητικό κέντρο για την προσέγγιση θεμάτων έρευνας αιχμής στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. (Μέρος του Συμποσίου: Αξιοποίηση χώρων εκτός σχολείου στη Διδασκαλία και Μάθηση των Φυσικών Επιστημών). Πρακτικά 11ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Παν. Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα, 19-21 Απριλίου 2019
Μιχαηλίδη Α. & Σταύρου Δ. (2019, υπό δημοσίευση) Τεχνουργήματα μαθητών σχετικά με τη Νανοτεχνολογία στο πλαίσιο μιας σύμπραξης μεταξύ τυπικής και άτυπης εκπαίδευσης. (Μέρος του Συμποσίου:Αξιοποίηση χώρων εκτός σχολείου στη Διδασκαλία και Μάθηση των Φυσικών Επιστημών). Πρακτικά 11ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Παν. Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα, 19-21 Απριλίου 2019
Στριλιγκά Α., Σταύρου Δ. & Komorek M. (2019, υπό δημοσίευση) Μελέτη της μάθησης επιστημονικού περιεχομένου από μαθητές κατά την αλληλεπίδραση τους με εκθέματα σε κέντρο επιστήμης. (Μέρος του Συμποσίου: Αξιοποίηση χώρων εκτός σχολείου στη Διδασκαλία και Μάθηση των Φυσικών Επιστημών). Πρακτικά 11ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Παν. Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα, 19-21 Απριλίου 2019
Γιαννακουδάκη Κ., Κοκολάκη Α., Σταύρου Δ. (2019, υπό δημοσίευση) Ανάπτυξη διδακτικού υλικού από μελλοντικούς εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αξιοποιώντας μια επίσκεψη σε ερευνητικό κέντρο. Πρακτικά 11ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Παν. Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα, 19-21 Απριλίου 2019
Ηλιάκη Γ. & Σταύρου Δ. (2019, υπό δημοσίευση). Μελέτη των πρακτικών και των αντιλήψεων εν-ενεργεία εκπαιδευτικών μέσα από τον σχεδιασμό και την πραγματοποίηση μιας εκπαιδευτικής επίσκεψης σε ένα εργαστήριο διδακτικής Φυσικών Επιστημών. Πρακτικά 11ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Παν. Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα, 19-21 Απριλίου 2019
Καλατζαντωνάκης Μ. & Σταύρου Δ. (2019, υπό δημοσίευση) Εν ενεργεία εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης αναπτύσσουν και εφαρμόζουν διδακτικές ενότητες με την αξιοποίηση μικροϋπολογιστών συστημάτων. Πρακτικά 11ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Παν. Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα, 19-21 Απριλίου 2019
Κοκολάκη Α. & Σταύρου Δ. (2019, υπό δημοσίευση). Κοινωνικοεπιστημονικά ζητήματα: ένα πλαίσιο εκπαίδευσης μελλοντικών και εν ενεργεία εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Πρακτικά 11ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Παν. Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα, 19-21 Απριλίου 2019
Μιχαηλίδη Α. & Σταύρου Δ. (2019, υπό δημοσίευση) Συμβουλευτική καθοδήγηση εκπαιδευτικών για την εφαρμογή διδακτικών ενοτήτων αντικειμένων έρευνας αιχμής. Πρακτικά 11ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Παν. Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα, 19-21 Απριλίου 2019
Νιπυράκης Α. & Σταύρου Δ. (2019, υπό δημοσίευση). Παραγωγή διδακτικού υλικού σε εργαστήρια με μικροϋπολογιστικά συστήματα από μελλοντικούς εκπαιδευτικούς Α/βάθμιας εκπαίδευσης. Πρακτικά 11ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Παν. Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα, 19-21 Απριλίου 2019
Σγουρός Γ. & Σταύρου Δ. (2019, υπό δημοσίευση) Διερεύνηση της Επαγγελματικής Αλλαγής Εκπαιδευτικών στο πλαίσιο μιας Κοινότητας Μάθησης. Πρακτικά 11ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Παν. Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα, 19-21 Απριλίου 2019
Τσέτσερη Μ., Σάλτα Κ. & Σταύρου, Δ. (2019, υπό δημοσίευση). Αντιλήψεις μαθητών γυμνασίου για τα σιδηρομαγνητικά υλικά. Πρακτικά 11ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Παν. Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα, 19-21 Απριλίου 2019
Χαιρέτης Μ. & Σταύρου Δ. (2019, υπό δημοσίευση) Συνδυαστική χρήση tablet, διαδραστικού πίνακα & εικονικής πραγματικότητας από φοιτητές ΠΤΔΕ για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Πρακτικά 11ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Παν. Δυτικής Μακεδονίας, Φλώρινα, 19-21 Απριλίου 2019
Μιχαηλίδη Α. & Σταύρου Δ. (2018). Οι προσωπικοί πόροι που αξιοποιούν οι εκπαιδευτικοί κατά την εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών ενοτήτων αντικειμένων έρευνας αιχμής με την υποστήριξημεντόρων-εκπαιδευτικών. Στο: Σκουμπουρδή Χ. & Σκουμιός Μ. (Επιμ.). Πρακτικά 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή: «Εκπαιδευτικό υλικό Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών: διαφορετικές χρήσεις, διασταυρούμενες πορείες μάθησης» σελ. 439-448.
Γιαννακουδάκη Κ. & Σταύρου Δ. (2018). Μη τυπικά περιβάλλοντα μάθησης και διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών σε θέματα έρευνας αιχμής΄. Στο Ασημόπουλος Στ. (Επιμ.): Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 19-22.
Κοκολάκη Α. & Σταύρου Δ. (2018). Εκπαίδευση εκπαιδευτικών στη διαπραγμάτευση σύγχρονων Κοινωνικοεπιστημονικών Ζητημάτων στη διδασκαλία Φυσικών Επιστημών. Στο Ασημόπουλος Στ. (Επιμ.): Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικήςτων Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 31-34.
Μιχαηλίδη Α. & Σταύρου Δ. (2018). Συμβουλευτική υποστήριξη εκπαιδευτικών στα πλαίσια κοινοτήτων μάθησης για την εφαρμογή ενοτήτων αντικειμένων σύγχρονης έρευνας. Στο Ασημόπουλος Στ. (Επιμ.): Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 51-54.
Στριλιγκά Α., Σταύρου Δ. & Komorek M. (2018). Μελέτη της αλληλεπίδρασης μαθητών με εκθέματα σε κέντρα επιστήμης κατά τη διάρκεια οργανωμένων εκπαιδευτικών επισκέψεων. Στο Ασημόπουλος Στ. (Επιμ.): Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 75-78.
Ηλιάκη Γ. & Σταύρου Δ. (2018). Μελέτη των πρακτικών και των αντιλήψεων εν-ενεργεία εκπαιδευτικών μέσα από την πραγματοποίηση μιας εκπαιδευτικής επίσκεψης σε εργαστήριο Φυσικών Επιστημών. Στο Ασημόπουλος Στ. (Επιμ.): Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 99-102.
Καλατζαντωνάκης Μ. & Σταύρου Δ. (2018). Ανάπτυξη και εφαρμογή πειραματικής διδασκαλίας με την αξιοποίηση μικροϋπολογιστικών συστημάτων από εν ενεργεία εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Στο Ασημόπουλος Στ. (Επιμ.): Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 103-106.
Μαρκάκη Μ. & Σταύρου Δ. (2018). Διερεύνηση επιχειρηματολογίας μαθητών σε σχέση με κοινωνικοεπιστημονικά ζητήματα. Στο Ασημόπουλος Στ. (Επιμ.): Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 115-118.
Νιπυράκης Α. & Σταύρου Δ (2018). Μελέτη των Αλληλεπιδράσεων Φοιτητών σε Κοινότητα Μάθησης με αντικείμενο την Εκπαίδευση σε Εργαστήρια με Μικροϋπολογιστικά Συστήματα. Στο Ασημόπουλος Στ. (Επιμ.): Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων ΕρευνητώνΔιδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 123-126.
Χαιρέτης Μ. & Σταύρου Δ. (2018). Εκπαίδευση Μελλοντικών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην ανάπτυξη ψηφιακού διδακτικού υλικού με τη συνδυαστική χρήση tablet, διαδραστικού πίνακα & εικονικής πραγματικότητας για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Στο Ασημόπουλος Στ. (Επιμ.): Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 143-146.
Σπύρτου Α. & Σταύρου Δ. (2017). Διοργάνωση Συμποσίου με τίτλο: Θέματα έρευνας αιχμής στην εκπαίδευση με έμφαση στη Νανοτεχνολογία. Στο: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.), Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση –Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης., (σελ. 31- 32), Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Μιχαηλίδη Α. & Σταύρου Δ. (2017). Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στην εφαρμογή διδακτικών ενοτήτων αντικειμένων σύγχρονης έρευνας με διαστάσεις της Υπεύθυνης Έρευνας και Καινοτομίας. (Μέρος του Συμποσίου: Θέματα έρευνας αιχμής στην εκπαίδευση με έμφαση στη Νανοτεχνολογία). Στο: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.), Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση –Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης (σελ. 61 – 68), Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Σγουρός Γ. & Σταύρου Δ. (2017). Ανάπτυξη διδακτικής ενότητας Νανοτεχνολογίας στο πλαίσιο μιας κοινότητας μάθησης (Μέρος του Συμποσίου: Θέματα έρευνας αιχμής στην εκπαίδευση με έμφαση στη Νανοτεχνολογία). Στο: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.), Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση –Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης (σελ. 52 – 60), Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Κοκολάκη Α., Μιχαηλίδη Α. & Σταύρου, Δ. (2017). Ανάπτυξη επιστημονικών εκθεμάτων που αφορούν κοινωνικο-επιστημονικάζητήματα από μαθητές και φοιτητές. Στο: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.), Πρακτικά 10ου Πανελληνίου ΣυνεδρίουΔιδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης (σελ. 674 – 681), Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Βαρδαλαχάκη, Ε. & Σταύρου Δ. (2017). Διερεύνηση των αντιλήψεων και διαδικασιών μάθησης φοιτητών τμήματος Χημείας ως προς τη σχέση δομής – χρώματος χημικών ενώσεων. Στο: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.), Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης (σελ. 570 – 576), Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Τσέτσερη Μ., Σάλτα Κ. & Σταύρου Δ. (2017). Διερεύνηση της ένταξης των αλλαγών των ιδιοτήτων των υλικών σωμάτων σε επίπεδο νανοκλίμακας στο Γυμνάσιο. Στο: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.), Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών,Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης (σελ. 811 – 820), Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Σταύρου Δ. Αναγνωστάκης Σ. & Χανιωτάκης, Ν. (2017). Διοργάνωση Εργαστηρίου με τίτλο: Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες με τη χρήση Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Μικροϋπολογιστικών Συστημάτων. Συμμετέχοντες: Α. Μιχαηλίδη, Α. Κοκολάκη, Α. Νιπυράκης, Δ. Χοκούρογλου, Γ. Ηλιάκη, Μ. Καλατζαντωνάκης, Μ. Μαρκάκη, Π.Παπαδάκης, Μ. Χαιρέτης, Σ. Σταυγιαννουδάκης, Ι. Νικολάου, Μ. Χανιωτάκης. Στο: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.), Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των ΦυσικώνΕπιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης (σελ. 1005 – 1012), Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Μιχαηλίδη, Α., Σγουρός Γ., Βελέντζας Α., Δημητριάδη Κ., Μανδρίκας Α., Μαργαρίτης Α., Σάλτα Κ. & Σταύρου, Δ. (2017). Ανάπτυξη και εφαρμογή διδακτικών ενοτήτων έρευνας αιχμής και υπεύθυνης έρευνας και καινοτομίας. Στο: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.), Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση –Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης (σελ. 874 – 880), Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Μιχαηλίδη Α. & Σταύρου, Δ. (2017). Συνεργασία Γ/θμιας, Β/θμιας και Α/θμιας Εκπαίδευσης για την Εφαρμογή Θεμάτων Έρευνας Αιχμής στη Σχολική Πράξη. Στο: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.), Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση –Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης (σελ. 1087 – 1091), Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Κοκολάκη Α., Μιχαηλίδη, Α., Σταύρου, Δ. (2017). Δημιουργίες μαθητών και φοιτητών επικεντρωμένες σε έννοιες Φυσικών Επιστημών και θέματα Υπεύθυνης Έρευνας και Καινοτομίας. Στο: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.), Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης (σελ. 1158 – 1166), Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Σταύρου, Δ. (2017). Διοργάνωση στρογγυλού τραπεζιού με θέμα: Μάθηση Φυσικών Επιστημών σε ερευνητικά κέντρα και μουσεία επιστημών. Στο: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.), Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης (σελ. 1276 – 1277), Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Γιαννακουδάκη Κ. & Σταύρου Δ. (2017). Αξιοποίηση μη τυπικών περιβαλλόντων μάθησης για την προσέγγιση θεμάτων έρευνας αιχμής στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών Στο: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.) Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (σελ. 13-16), Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Μιχαηλίδη Α. & Σταύρου Δ. (2017). Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στην εφαρμογή διδακτικών ενοτήτων αντικειμένων σύγχρονης έρευνας με κοινωνικο-επιστημονικές διαστάσεις. Στο: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.) Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (σελ. 33 – 36), Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Σγουρός Γ. & Σταύρου Δ. (2017). Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εξέλιξης Εκπαιδευτικών στην Ανάπτυξη Διδακτικής Ενότητας Νανοτεχνολογίας. Στο: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.) Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (σελ. 49 – 52), Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Κοκολάκη Α. & Σταύρου Δ. (2017). Εκπαίδευση Μελλοντικών Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε θέματα Υπεύθυνης Έρευνας και Καινοτομίας μέσω της δημιουργίας εκθεμάτων. Στο: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.) Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (σελ. 79 – 82), Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Νιπυράκης Α. & Σταύρου Δ. (2017). Εκπαίδευση φοιτητών στη χρήση μικροϋπολογιστικών συστημάτων σε πλαίσιο κοινότητας μάθησης. Στο: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.) Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικής των ΦυσικώνΕπιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (σελ. 83 – 86), Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Χοκούρογλου Δ. & Σταύρου Δ. (2017). Η επίδραση της Φύσης της Επιστήμης στην ανάπτυξη και εφαρμογή διδασκαλιών Διερευνητικής Μάθησης από φοιτητές του Π.Τ.Δ.Ε. Στο: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.) Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (σελ. 95 – 99), Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης
Μιχαηλίδη, Α., Σταύρου, Δ. (2016). Εφαρμογή ενοτήτων έρευνας αιχμής από εν ενεργεία εκπαιδευτικούς. Στο: Σκουμιός Μ. & Σκουμπουρδή Χ. (2016). Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή: «Το εκπαιδευτικό υλικό στα Μαθηματικά και το εκπαιδευτικό υλικό στις Φυσικές Επιστήμες: μοναχικές πορείες ή αλληλεπιδράσεις;» σελ. 635-644.
Σταύρου, Δ. (2015). Το Μοντέλο Διδακτικής Αναδόμησης: Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών και της Διδακτικής τους. Στο: Ψύλλος Δημ., Μολοχίδης Αν. & Καλλέρη Μ. (Επιμ.), Πρακτικά 9ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση -Διδασκαλία και Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία: Έρευνες, Καινοτομίες και Πρακτικές, σελ. 28-39.
Σταύρου, Δ. (2015). Διοργάνωση Συμποσίου με τίτλο: Αλληλεπίδραση Εκπαίδευσης, Επιστημονικής Έρευνας και Κέντρων Φυσικών Επιστημών για την Ανάπτυξη Διδακτικής Ενότητας Νανοτεχνολογίας: το πρόγραμμα Irresistible. Στο: Ψύλλος Δημ., Μολοχίδης Αν. & Καλλέρη Μ. (Επιμ.), Πρακτικά 9ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση -Διδασκαλία και Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία: Έρευνες, Καινοτομίες και Πρακτικές, σελ. 43-44.
Σγουρός, Γ. & Σταύρου, Δ. (2015) Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών στην Ανάπτυξη Διδακτικών Ενοτήτων Nανοτεχνολογίας στο πλαίσιο μιας "Κοινότητας Μάθησης". (Μέρος του Συμποσίου: Αλληλεπίδραση Εκπαίδευσης, Επιστημονικής Έρευνας και Κέντρων ΦυσικώνΕπιστημών για την Ανάπτυξη Διδακτικής Ενότητας Νανοτεχνολογίας: το πρόγραμμα Irresistible). Στο: Ψύλλος Δημ., Μολοχίδης Αν. & Καλλέρη Μ. (Επιμ.), Πρακτικά 9ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση - Διδασκαλία και Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία: Έρευνες, Καινοτομίες και Πρακτικές, σελ. 45-52.
Καλογιαννάκης, Μ., Αναγνωστάκης, Σ., Σαββοργινάκης, Β. & Σταύρου, Δ. (2015) Χρήση των ΤΠΕ για την εκπαίδευση μαθητών και εκπαιδευτικών σε θέματα Νανοτεχνολογίας. (Μέρος του Συμποσίου:Αλληλεπίδραση Εκπαίδευσης, Επιστημονικής Έρευνας και Κέντρων Φυσικών Επιστημών για την Ανάπτυξη Διδακτικής Ενότητας Νανοτεχνολογίας: το πρόγραμμα Irresistible). Στο: Ψύλλος Δημ., Μολοχίδης Αν. & Καλλέρη Μ. (Επιμ.), Πρακτικά 9ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση - Διδασκαλία και Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία: Έρευνες, Καινοτομίες και Πρακτικές, σελ. 67-75.
Σαββοργινάκης, Β. & Σταύρου, Δ. (2015). Ανάπτυξη Πειραματικών Δραστηριοτήτων με τη χρήση Μικροϋπολογιστών. Στο: Ψύλλος Δημ., Μολοχίδης Αν. & Καλλέρη Μ. (Επιμ.), Πρακτικά 9ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση - Διδασκαλία και Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία: Έρευνες, Καινοτομίες και Πρακτικές, σελ. 422-429.
Αναγνωστάκης Σ. & Σταύρου, Δ. (2015) Πειραματικές Διατάξεις Φυσικών Επιστημών με Εκπαιδευτική Ρομποτική. Στο: Ψύλλος Δημ., Μολοχίδης Αν. & Καλλέρη Μ. (Επιμ.), Πρακτικά 9ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση - Διδασκαλία και Μάθηση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία: Έρευνες, Καινοτομίες και Πρακτικές, σελ. 416-421.
Σαββοργινάκης, Β. & Σταύρου, Δ. (2014). Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών μέσω μικροϋπολογιστικών συστημάτων. Στο: Π. Αναστασιάδης, Ν. Ζαράνης, Β. Οικονομίδης & Μ. Καλογιαννάκης (Επιμ.), Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση», 3-5 Οκτωβρίου, Ρέθυμνο, Κρήτη, σελ. 724 – 727.
Καλογιαννάκης, Μ. & Σταύρου, Δ. (2014). Χρήση εργαλείων του web 2.0 για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών σε θέματα Νανοτεχνολογίας: το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα IRRESISTIBLE. Στο: Π. Αναστασιάδης, Ν. Ζαράνης, Β. Οικονομίδης & Μ. Καλογιαννάκης (Επιμ.), Πρακτικά 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση», 3-5 Οκτωβρίου, Ρέθυμνο, Κρήτη, σελ. 263 – 270.
Σταύρου, Δ., Καλαϊτζιδάκη, Μ., Μιχαηλίδης, Π. (2013). Καινοτόμες Πειραματικές Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. (Οργάνωση – Συντονισμός Εργαστηρίου) Στο: Δ. Βαβουγιός & Παρασκευόπουλος Στ. (Επιμ.): Πρακτικά 8ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 1093-1099
Καλαϊτζιδάκη Μ., Τσαγλιώτης Ν., Τσίγκρης Μ, Σταύρου Δ. και Μιχαηλίδης, Π. (2013). Πειράματα-Δραστηριότητες για ηλικίες 6-8 ετών με τη μέθοδο της διερεύνησης - Το πρόγραμμα Pri-Sci-Net. Στο: Δ. Βαβουγιός & Παρασκευόπουλος Στ. (Επιμ.): Πρακτικά 8ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 1095-1096
Στεφανίδου, Κ., Σταύρου, Δ. & Σκορδούλης, Κ. (2013). Διδασκαλία και Μάθηση της έννοιας του Νόμου στο πλαίσιο της Φύσης της Επιστήμης. Στο: Δ. Βαβουγιός & Παρασκευόπουλος Στ. (Επιμ.): Πρακτικά 8ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σελ. 703-709
Σταύρου Δ. & Ασημόπουλος Στ. (2011) Μη γραμμικά δυναμικά συστήματα στην Εκπαίδευση. Στο: Παπαγεωργίου, Γ. & Κουντουριώτης, Γ. Πρακτικά 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Διδακτικήςτων Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση –Αλληλεπιδράσεις Εκπαιδευτικής Έρευνας και Πράξης στις Φυσικές Επιστήμες, σελ. 138 – 145.
Καλαϊτζιδάκη, Μ & Φιλιππάκη, Α. (2017). Ο Τόπος μου και η θάλασσα. ‘Ένα πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης βασισμένης στον τόπο. Στο Σταύρου, Δ., Μιχαηλίδη, Α., & Κοκολάκη, Α. (2017) Πρακτικά10ου συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σσ168-176.
Καραγιάννη, Ν. & Καλαϊτζιδάκη, Μ., (2017) Ανάπτυξη & αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού προγράμματος Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στο Παλαιοντολογικό Μουσείο Ρεθύμνου. Στο Σταύρου, Δ., Μιχαηλίδη, Α., Κοκολάκη, Α. Πρακτικά 1ου Σχολείου Νέων Ερευνητών της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, σσ74-78.
Καρολεμέα Μ, Καλαϊτζιδάκη Μ, Λιναρδάκης Μ (2015) Ο σχολικός κήπος ως εκπαιδευτικό εργαλείο. Οι απόψεις των δασκάλων του νομού Χανίων. Πρακτικά 7ου Συνεδρίου Πανελλήνιας Ενωσης Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Βόλος 7-10 Μαΐου 2015
Γιασαφάκη Χ & Καλαϊτζιδάκη Μ (2018, υπό έκδοση) Διδασκαλία και μάθηση για τους ζωντανούς οργανισμούς μέσω διερεύνησης στην Α Τάξη Δημοτικού. Μελέτη περίπτωσης. Στο Παντίδος Π (επιμ) Πρακτικά 10ο Συνέδριο Οι Φυσικές Επιστήμες στην ΠροσχολικήΕκπαίδευση
Αντωνίου Θ, Καλαϊτζιδάκη Μ, Μιχαηλίδης Π (2015) Η συμβολή των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στις γνώσεις, στάσεις και συμπεριφορές μαθητών Λυκείου στο Ηράκλειο Κρήτης. Πρακτικά 7ου Συνεδρίου Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Βόλος 7-10 Μαΐου 2015
Καρατάσος Ν & Καλαιτζιδάκη Μ (2012) Διερεύνηση των αντιλήψεων των δασκάλων για τη βιοποικιλότητα, Πρακτικά 6ο συνεδρίου Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Θεσσαλονίκη 30 Νοεμβρίου- 2 Δεκεμβρίου
Καλαϊτζιδάκη Μ & Κορφιάτης Κ. (Επιμ) (2019). Ο Γιάννης Παντής και η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση. Επιστήμες της Αγωγής, (Θεματικό Τεύχος 2019).http://www.ediamme.edc.uoc.gr/index.php?id=235,0,0,1,0,0
Σταύρου, Δ. (Επιμ.) (2016). Σύγχρονες τάσεις στη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών. Επιστήμες της Αγωγής (Θεματικό τεύχος 2016). http://www.ediamme.edc.uoc.gr/index.php?id=218,0,0,1,0,0
Κούρκουλος, Μ & Τζανάκης Κ. (Επιμ.) (2014), Η Ιστορία των Μαθηματικών στην Μαθηματική Εκπαίδευση. Επιστήμες της Αγωγής. (Θεματικό Τεύχος 2014).http://www.ediamme.edc.uoc.gr/index.php?id=156,0,0,1,0,0
Recent developments on introducing a historical dimension inmathematics education, V. Katz, C. Tzanakis (eds), MAA Notes, vol. 78. The Mathematical Association of America, Washington (DC), USA, 2011. (Electronic ISBN: 9781614443001; Print ISBN: 9780883851883)
Mathematics, Education and History: Towards a harmonious partnership. Clark, K.M., Kjelden, T.H., Schorcht, S., & Tzanakis, C. (eds), Springer, Cham(CH), 2018 (ISBN 978-3-319-73924-3)
Stavrou, D. Kalogiannakis, M., Michailidi, E., Kokolaki, A. & Nipyrakis, A. (2019). Book of Synopses, ESERA Summer School 2019, University of Crete, Greece.(https://esera2019.edc.uoc.gr/extra_images/ESERA_Summer_School_2019_Book_of_Synopses.pdf)
Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.) (2017). Πρακτικά 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης, Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης (http://synedrio2017.enephet.gr/images/Praktika-10ou[1]Synedriou_Teliko.pdf)
Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. (Επιμ.) (2017). Πρακτικά 1ου Πανελληνίου Συνεδρίου Νέων Ερευνητών Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, Εργαστήριο Διδακτικής των Θετικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης (http://synedrio2017.enephet.gr/newresearchers/wp[1]content/uploads/2018/05/Summerschool_Praktikaf.pdf)
Kalogiannakis, D. Stavrou & P. Michaelidis (Eds.) (2010). Proceedings of the 7th International Conference on Hands-on Science, 25-31 July 2010, Rethymno-Crete.(http://www.clab.edc.uoc.gr/hsci2010/)
Allen, M (2019) Παρανοήσεις στις Φυσικές Επιστήμες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Επιστημονική Επιμέλεια Μετάφρασης στην Ελληνική Γλώσσα Μαριάννα Καλαϊτζιδάκη. Εκδόσεις Gutenberg
Starr, C., Evers, Ch., Starr L. (2015) Βιολογία. Βασικές Εννοιες και Αρχές. Συμμετοχή στην μετάφραση στην Ελληνική γλώσσα Μαριάννα Καλαϊτζιδακη. Εκδόσεις UTOPIA.
Gatt, S (2014). Δραστηριότητες Φυσικών επιστημών με Διερευνηση για παιδιά πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης από 3-11 ετών. Μ. Καλαιτζιδάκη (επιμ ελληνικής εκδοσης). ΕΛΚΕ Πανεπιστήμιο Κρήτης. ISBN 978-960-7143-42-6 (http://ptde.edc.uoc.gr/professor/pri-sci-net)
Πρακτικά 10ου Πανελληνίου ΣυνεδρίουΔιδακτικής των Φυσικών Επιστημών και ΝέωνΤεχνολογιών στην Εκπαίδευση – Γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ Φυσικών Επιστημών, Κοινωνίας και Εκπαιδευτικής Πράξης (2017) Συντακτική Επιτροπή: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. Σύνδεσμος/url:http://synedrio2017.enephet.gr/images/Praktika-10ou[1]Synedriou_Teliko.pdf
Πρακτικά 1ου Πανελληνίου ΣυνεδρίουΝέων Ερευνητών Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (2017)2β. Συντακτική Επιτροπή: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α.2γ. Σύνδεσμος/url: http://synedrio2017.enephet.gr/newresearchers/wp[1]content/uploads/2018/05/Summerschool_Praktikaf.pdf
Βιβλίο Περιλήψεων 10ου Πανελληνίου Συνεδρίου Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και ΝέωνΤεχνολογιών στην Εκπαίδευση. Εκδόσεις: Gutenberg(2017) 3β. Συντακτική Επιτροπή: Σταύρου Δ., Μιχαηλίδη Α. & Κοκολάκη Α. Σύνδεσμος/url: http://synedrio2017.enephet.gr/index.php/el/10o[1]synedrio/programme
Book of Synopses, ESERA Summer School 2019 (2019)4β. Συντακτική Επιτροπή: Stavrou, D. Kalogiannakis, M., Michailidi, E., Kokolaki, A. & Nipyrakis, A.Σύνδεσμος/url: https://esera2019.edc.uoc.gr/extra_images/ESERA_Summer_School_2019_Book_of_Synopses.pdf
Proceedings of the 7thInternational Conference on Hands-on Science (2010)Συντακτική Επιτροπή: M. Kalogiannakis, D. Stavrou & P. Michaelidis Σύνδεσμος/url: http://www.clab.edc.uoc.gr/hsci2010/)
«Εφαρμογές της Νανοεπιστήμης & Νανοτεχνολογίας»: Φύλλα εργασίας μαθητών (2016) Συντακτική Επιτροπή: Μιχαηλίδη Α., Σγουρός Γ. Σταύρου Δ.Σύνδεσμος/url: http://www.irresistible[1]project.eu/index.php/en/resources/teaching-modules
«Εφαρμογές της Νανοεπιστήμης & Νανοτεχνολογίας»: Οδηγός Εκπαιδευτικού (2016) Συντακτική Επιτροπή: Μιχαηλίδη Α., Σγουρός Γ. Σταύρου Δ. Σύνδεσμος/url: http://www.irresistible[1]project.eu/index.php/en/resources/teaching-modules
Δραστηριότητες Φυσικών Επιστημών με διερεύνηση για παιδιά πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης 3-11 ετών (2015) Συντακτική Επιτροπή: Καλαϊτζιδάκη Μ. Σύνδεσμος/url:https://app.box.com/s/jihcsu9asjbcoqotz2w8yfixqr9wbsr2
Nanoscience and Nanotechnology Applications: Student’s Worksheets. (2016) Συντακτική Επιτροπή: Michailidi E., Sgouros G. and Stavrou D. Σύνδεσμος/url: http://www.irresistible project.eu/index.php/en/resources/teaching-modules
Nanoscience and Nanotechnology Applications: Teacher’s Guide (2016) Συντακτική Επιτροπή: Michailidi E., Sgouros G. and Stavrou D. Σύνδεσμος/url:http://www.irresistible[1]project.eu/index.php/en/resources/teaching-modules
Επικοινωνία
Τηλ.: 28310 77113 (& -114, -115), 28310 77585
E-mail: dstavrou@edc.uoc.gr