• Greece
  • English (United Kingdom)
  • Login

01 ΚΕΜΕ LOGO ste GR 600dpi

  • Το Κέντρο
    • Ιστορικό
    • Διοικητικό Συμβούλιο
    • Ταυτότητα
    • ΦΕΚ Ίδρυσης
    • Δημόσιες Εκθέσεις
    • Βραβείο Αριστείας Υποψηφίων Διδακτόρων ΚΕΜΕ - ΠΚ
  • Εργαστήρια
    • Ανθρωπιστικές Επιστήμες
      • Εργαστήριο Βιοηθικής
      • Εργαστήριο Φιλοσοφικής Έρευνας και Μετάφρασης
      • Εργαστήριο Γλωσσολογίας
      • Εργαστήριο Ψυχολογίας
      • Εργαστήριο Διδακτικής Άσκησης και Εκπαιδευτικής Έρευνας
      • Εργαστήριο Εκπαιδευτικών Συλλογών Εκμαγείων και Πρωτοτύπων
      • Εργαστήριο Θεάτρου, Κινηματογράφου και Μουσικής
      • Ερευνητικό Εργαστήριο για τα Λογοτεχνικά Είδη και την Ιστορία της Λογοτεχνίας
      • Εργαστήριο "Οπτική Ανθρωπολογία. Εικόνα, Μουσική, Κείμενο"
      • Εργαστήριο Παλαιογραφίας
      • Εργαστήριο Παπυρολογίας και Επιγραφικής
      • Ερευνητικό Εργαστήριο Κλασικών Σπουδών
      • Εργαστήριο Υπολογιστικής Γλωσσολογίας και Γλωσσικής Τεχνολογίας
      • Εργαστήριο Γλωσσικής Κατάκτησης και Γλωσσικής Επεξεργασίας
    • Επιστήμες Αγωγής
      • Εργαστήριο Διαπολιτισμικών και Μεταναστευτικών Μελετών (ΕΔΙΑΜΜΕ)
      • Εργαστήριο Διδακτικής Θετικών Επιστημών (ΕΔΘΕ)
      • Εργαστήριο Μελέτης Γλώσσας και Λογοτεχνίας στην Εκπαίδευση
      • Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών
      • Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως (Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α.)
      • Eργαστήριο Ψυχολογίας και Ειδικής Αγωγής
      • Μονάδα Σχολικής Ψυχολογίας – Εργαστήριο Ψυχολογικής Έρευνας
    • Κοινωνικές Επιστήμες
      • Εργαστήριο Δημόσιας Πολιτικής και Διοίκησης (ΔΙΠΟΛ) - Παρατηρητήριο Δημόσιας Διοίκησης (ΠΔΔ)
      • Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας
      • Εργαστήριο Κοινωνικής Ανάλυσης και Εφαρμοσμένης Κοινωνικής Έρευνας
      • Κέντρο Μελετών για το Κοινωνικό Φύλο, Εργαστήριο Φύλου
      • Κέντρο Πολιτικής Έρευνας και Τεκμηρίωσης (ΚΕΠΕΤ)
      • Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας και Οικονομικής Ανάπτυξης
      • Εργαστήριο Οικονομικών των Επιχειρήσεων και Νέων Τεχνολογιών
      • Μονάδα Ερευνών Αγοράς και Επιχειρηματικότητας, Παρατηρητήριο Αγοράς Εργασίας για την Περιφέρεια Κρήτης (Περιφερειακός Μηχανισμός Παρακολούθησης της Αγοράς Εργασίας)
      • Εργαστήριο Οικολογικών Οικονομικών και Αειφόρου Ανάπτυξης
      • Εργαστήριο Νευροψυχολογίας
    • Άλλα
      • Παγκόσμιο Συμβούλιο Κρητών
  • Έργα
    • Ευρωπαϊκά
    • Εθνικά
    • Εκτός ΕΕ
    • ΕΛΚΕ-ΠΚ
    • Άλλα
    • Έργα που εκπονούνται από το ΚΕΜΕ-ΠΚ
  • Εκπαίδευση
    • ΠΜΣ
    • The Vidalakis Family Cretan Scholars Program
    • Υποτροφίες / Προκηρύξεις / Ανακοινώσεις
  • Συνεργασίες
    • Ιδρύματα
    • Επισκέπτες Ερευνητές
  • Δράσεις
  • KEME Media
  • Υποστήριξη
    • Υποστήριξη της Έρευνας
    • Προκηρύξεις & Ανακοινώσεις Φορέων Χρηματοδότησης
      • Ευρωπαϊκά Προγράμματα
      • Εθνικά Προγράμματα
      • Εκτός ΕΕ
      • ΕΛΚΕ-ΠΚ
    • Χρήσιμοι Σύνδεσμοι του ΠΚ για την Έρευνα
  • Ευρετήριο Ερευνητών
  • Ανακοινώσεις
    • Προκηρύξεις-Ανακοινώσεις
    • Ανακοινώσεις ΚΕΜΕ ΠΚ
    • Επιστημονικά Νέα

Επικοινωνία

Μονάδα Σχολικής Ψυχολογίας - Εργαστήριο Ψυχολογικής Έρευνας

Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης (Π.Τ.Π.Ε.)

Διευθυντής/τρια

Υπεύθυνος Ερευνητικής Μονάδας: Αναστάσιος Ματσόπουλος, Μόνιμος Επίκ. Καθηγητής Σχολικής Ψυχολογίας & Συμβουλευτικής


Ιστοσελίδα
schoolpsy-unit.ptpe.edc.uoc.gr/

Στόχοι

Η Μονάδα Σχολικής Ψυχολογίας είναι ενταγμένη από το 2002 στο Εργαστήριο Ψυχολογικής Έρευνας και του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης και λειτουργεί για τα τελευταία 16 χρόνια στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, καθώς επίσης είναι ενταγμένη στο Κέντρο Ερευνών & Μελετών (ΚΕΜΕ) του Πανεπιστήμιου Κρήτης. 


Θεματικές

Σχολική Ψυχολογία και οι εφαρμογές της στα σχολεία, Πρόληψη, Προληπτικά Προγράμματα, Ψυχική Ανθεκτικότητα, Συνεργατική Συμβουλευτική στα Σχολεία, Ψυχοεκπαίδευση Γονέων & Ψυχική Ανθεκτικότητα Οικογένειας, Διεπιστημονική Αξιολόγηση Βασισμένη στο Παιχνίδι-Ψυχοπαιδαγωγικές Παρεμβάσεις για Παιδιά Προσχολικής & Σχολικής Ηλικίας, Διεθνής Σχολική Ψυχολογία, Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών & Εκπαιδευτική Πολιτική.


Μέλη

(ΔΕΠ) Αναστάσιος Ματσόπουλος (Ph.D. Επιστημονικά Υπεύθυνος & Συντονιστής της Ερευνητικής Ομάδας Μονάδας Σχολικής Ψυχολογίας, Σχολικός Ψυχολόγος με Μόνιμη Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος σε ΗΠΑ & Ελλάδα) (ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ) Άρτεμις-Μαργαρίτα Γρίβα (Ph. D. Kοινωνική Ψυχολόγος),  Πολύβιος Ψήνας (M. Sc., Υποψ. Διδάκτορας & Κοινωνιολόγος), Μαρίζα Γκαβογιαννάκη (M.Sc., Σχολική Ψυχολόγος), Ειρήνη Μοναστηριώτη (M.Sc., Ψυχολόγος), Ευαγγελία Λίτινα (Μ.Sc., Λογοθεραπεύτρια), Αναστασία Πατέρα (Μ.Sc., Yποψήφια Διδάκτορας & Παιδαγωγός).


Προγράμματα (μετά το 2010)

Resilience Curriculum in Early Years and Elementary Schools in Europe (RESCUR)

Parenting the Strong Willed Child-Group Curriculum

From the Representation of the Crisis to the Crisis of the Representation-Applications for Policy at the European Level (RECRIRE)

Early Development Instrument (EDI)

Festos Resilience Program (FERES)

Enhancing Resilience in Teacher Education (ENRETE)

Δημοσιεύσεις

Cefai, C., Matsopoulos, A., Bartolo, P., Galea, K., Gavogiannaki, M., Assunta-Zanetti, M., Renati, R., Cavioni, V., Pavin Ivanec, T., Saric, M., Kimber, B., Erikson, C., Simoes, C., & Lebre P. (2014), A Resilience curriculum for early years and primary schools in Europe: Enhancing Quality Education, Croatian Journal of Education, 16 (2), 11-32.

Matsopoulos, A. (2015). “Bullying: Are we in the right track in understanding the phenomenon and designing effective interventions in the Greek schools?” In Salixos P. & Alevizos, S. (2015) (Ed.) Proceedings of the 1st European Antibullying Network Conference-“Bullying and Cyberbullying across Europe”, (pp 116-154), Athens, Xamogelo Paidiou Publications

Cefai, C., Cavioni, V., Bartolo, P., Simoes, C., Ridicki Miljevic, R., Bouillet, D., Pavin Ivanec,T., Matsopoulos, A., Gaviogiannaki, M., Zanetti, MA, Galea, K., Lebre, P, Kimber, B. & Eriksson, C. (2015) Social inclusion and social justice: a resilience curriculum for early years and elementary schools in Europe. Journal for Multicultural Education, 9:3, 122-139.

Salvatore, S., Fini, V., Mannarini, T., Veltri, G.A, Avdi, E., Battaglia, F., Castro-Tejerina, J., Ciavolino, E., Cremaschi, M., Kadianaki, I., Kahrlamov, N., Krasteva, A., Kullasepp, K., Matsopoulos, A., Meschiari, C., Mossi, P., Psinas, P., Redd, R., Rochira, A., Santarpia, A., Sammut, G. Valsimer, J., Valmorida, A. (2018) Symbolic universes between present and future of Europe. First results of the map of European societies cultural milieu. PLOS One 13(1) e0189885 www.plos.org.

Μatsopoulos, A., Griva, A. Psinas, P., Monasterioti, E. (2018) Teacher Evaluation in the Era of Globalization: Teachers’ views on Evaluation, quality and resilience in the Greek educational system, Community Psychology in Global Perspective,4 (1) 1-19.

Salvadore, S. Mannarini, T., Avdi, E. Battaglia, F., Cremaschi, M. Viviana Fini, V., Davanzati,G. F., Kadianaki, I., Krasteva, A, Kullasepp, K. Matsopoulos, A. Mølholm, M. Redd, R. Rochira,A. Russo, F. Santarpia, A., Sammut, G., Valmorbida,A. Veltri, G. A. (2018) Globalization, demand of sense and enemization of the other: A psychocultural analysis of European societies’ sociopolitical crisis https://doi.org/10.1177/1354067X18779056

Ciavolino, E.,Redd R., Avdi, E., Falcone, F., Fini, V., Kadianaki I., Kullasepp, K. Mannarini T., Matsopoulos, A., Mossi, P., Rochira, A., Santarpia, A., Sammut, G., Valsiner, J., Veltri, G. A., and Salvatore., S. (2018) Views of Context. An instrument for the analysis of the cultural milieu. A first validation study. Electronic Journal of Applied Statistical Analysis, 10 (2), 599-628

Andriola, V., Been, W., Cremaschi, M., Fini, V. Matsopoulos, A., Willet, J & Salvatore S. (2019), Policies and Sensemaking, in Salvatore, S., Fini, V., Mannarini, T, Valsiner, J., & Veltri G. (Eds), Symbolic Universes in Time of (Post)Crisis -The Future of European Societies. London: Springer.

Matsopoulos, A. & Luthar, S. S. (2020) Parents, caregivers and educators: The forgotten stakeholders in the discussion of resilience — an international perspective, International Journal of School & Educational Psychology, 8:2, 75-77, DOI: 10.1080/21683603.2020.1734126

Matsopoulos, A, Gavogiannaki, M. & Griva, A. M. (2020) Parents’ perceptions and evaluation of the implementation of a resilience curriculum in Greek schools, International Journal of School &Educational Psychology, 8:2, 104-118, DOI: 10.1080/21683603.2020.1724576

Matsopoulos, A. (2011) Mapping the Basic Constructs on Resilience and a New Model of Ecosystemic Resilience-Focused Consultation Model in Schools. In A. Matsopoulos (Ed.) From Vulnerability to Resilience: Applications for the School Setting and Family (In Greek) (pp 26-81), Athens, Papazisis Publishing.

Matsopoulos, A., Nastasi, B., Fragiadaki, E., Koutsopina, E, (2017) Exploring Students’ Psychological Well-Being through Ecomaps (pp 69-84), In Mental Health Promotion in Schools, Cross[1]Cultural Narrative and Perspectives, Rotterdam, (Cefai, C. & Cooper, P. Eds) Sense Publications

Μatsopoulos, A., Griva, A. Psinas, P., Monasterioti, E. (2019) Teachers’ Perceptions of Teacher Evaluation, Professional Identities and Educational Institutions: An Analysis Based on the Symbolic Universes Approach, (pp 191-214) In Salvatore, S., Fini, V., Mannarini, T, Valsiner, J., & Veltri G. (Eds), Symbolic Universes in Time of (Post)Crisis - The Future of European Societies. London: Springer in Salvatore, S., Fini, V., Mannarini, T, Valsiner, J., & Veltri G. (Eds), Symbolic Universes in Time of (Post)Crisis -The Future of European Societies. London: Springer.

Matsopoulos, A. (Ed) (2011) From Vulnerability toResilience: Applications for the School and FamilyContext” (Ed.), Athens: Papazisis Publishing (pages 317) (In Greek).

Cefai, C., Miljević-Riđički, R., Bouillet, D., PavinIvanec, T., Milanovic, M., Matsopoulos, A.,Gavogiannaki, M., Zanetti, M.A., Cavioni, V., Bartolo, P., Galea, K., Simoes, C., Lebre, P., CaetanoSantos, A., Kimber, B. & Eriksson, C. (2015a) RESCUR Surfing The Waves. A Resilience Curriculum for Early Years and Primary Schools. A Teachers’ Guide. Malta: Centre for Resilience and Socio-Emotional Health, University of Malta.

Cefai, C., Miljević-Riđički, R., Bouillet, D., Pavin Ivanec, T., Milanovic, M., Matsopoulos, A., Gavogiannaki, M., Zanetti, M.A., Cavioni, V., Bartolo, P., Galea, K., Simoes, C., Lebre, P., Caetano Santos, A., Kimber, B. & Eriksson, C. (2015b) RESCUR Surfing The Waves. A Resilience Curriculum for Early Years and Primary Schools. A Parents’ Guide. Malta: Centre for Resilience and Socio-Emotional Health, University of Malta.

Cefai, C., Miljević-Riđički, R., Bouillet, D., Pavin Ivanec, T., Milanovic, M., Matsopoulos, A., Gavogiannaki, M., Zanetti, M.A., Cavioni, V., Bartolo, P., Galea, K., Simoes, C., Lebre, P., Caetano Santos, A., Kimber, B. & Eriksson, C. (2015c) RESCUR Surfing The Waves. A Resilience Curriculum for Early Years and Primary Schools. Early Years. Malta: Centre for Resilience and Socio[1]Emotional Health, University of Malta.

Cefai, C., Miljević-Riđički, R., Bouillet, D., Pavin Ivanec, T., Milanovic, M., Matsopoulos, A., Gavogiannaki, M., Zanetti, M.A., Cavioni, V., Bartolo, P., Galea, K., Simoes, C., Lebre, P., Caetano Santos, A., Kimber, B. & Eriksson, C. (2015d) RESCUR Surfing The Waves. A Resilience Curriculum for Early Years and Primary Schools. Early Primary Years. Malta: Centre for Resilience and Socio-Emotional Health, University of Malta.

Cefai, C., Miljević-Riđički, R., Bouillet, D., Pavin Ivanec, T., Milanovic, M., Matsopoulos, A., Gavogiannaki, M., Zanetti, M.A., Cavioni, V., Bartolo, P., Galea, K., Simoes, C., Lebre, P., Caetano Santos, A., Kimber, B. & Eriksson, C. (2015e) RESCUR Surfing The Waves. A Resilience Curriculum for Early Years and Primary Schools. Late Primary Years. Malta: Centre for Resilience and Socio-Emotional Health, University of Malta.

Cefai, C., Miljević-Riđički, R., Bouillet, D., Pavin Ivanec, T., Milanovic, M., Matsopoulos, A.,Gavogiannaki, M., Zanetti, M.A., Cavioni, V., Bartolo, P., Galea, K., Simoes, C., Lebre, P., CaetanoSantos, A., Kimber, B. & Eriksson, C. (2015a) RESCUR Surfing TheWaves. A Resilience Curriculumfor Early Years and PrimarySchools. A Teachers’ Guide. Malta: Centre for Resilience and Socio-Emotional Health, University of Malta.

Cefai, C., Miljević-Riđički, R., Bouillet, D., Pavin Ivanec, T., Milanovic, M., Matsopoulos, A., Gavogiannaki, M., Zanetti, M.A., Cavioni, V., Bartolo, P., Galea, K., Simoes, C., Lebre, P., CaetanoSantos, A., Kimber, B. & Eriksson, C. (2015b) RESCUR Surfing TheWaves. A Resilience Curriculum for Early Years and Primary Schools. A Parents’ Guide. Malta: Centre for Resilience and Socio-Emotional Health, University of Malta.

Cefai, C., Miljević-Riđički, R., Bouillet, D., Pavin Ivanec, T., Milanovic, M., Matsopoulos, A., Gavogiannaki, M., Zanetti, M.A., Cavioni, V., Bartolo, P., Galea, K., Simoes, C., Lebre, P., Caetano Santos, A., Kimber, B. & Eriksson, C. (2015c) RESCUR Surfing The Waves. A Resilience Curriculum for Early Years and Primary Schools. Early Years. Malta: Centre for Resilience and Socio-Emotional Health, University of Malta.

Cefai, C., Miljević-Riđički, R., Bouillet, D., Pavin Ivanec, T., Milanovic, M., Matsopoulos, A., Gavogiannaki, M., Zanetti, M.A., Cavioni, V., Bartolo, P., Galea, K., Simoes, C., Lebre, P., Caetano Santos, A., Kimber, B. & Eriksson, C. (2015d) RESCUR Surfing The Waves. A Resilience Curriculum for Early Years and Primary Schools. Early Primary Years. Malta: Centre for Resilience and Socio-Emotional Health, University of Malta.

Cefai, C., Miljević-Riđički, R., Bouillet, D., Pavin Ivanec, T., Milanovic, M., Matsopoulos, A., Gavogiannaki, M., Zanetti, M.A., Cavioni, V., Bartolo, P., Galea, K., Simoes, C., Lebre, P., Caetano Santos, A., Kimber, B. & Eriksson, C. (2015e) RESCUR Surfing The Waves. A Resilience Curriculum for Early Years and Primary Schools. Late Primary Years. Malta: Centre for Resilience and Socio-Emotional Health, University of Malta.

Επιστημονικές Δράσεις

  • 1ο Διεθνές Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας (Μάιος 2008)
  • 2ο Διεθνές Συμπόσιο Σχολικής Ψυχολογίας (Ιούνιος 2011
  • 3ο Διεθνές Συμπόσιο Σχολικής Ψυχολογίας (Μάιος 2014)
  • Συνέδριο για την Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών και το project RECRIRE (Μάρτιος 2018)
  • Συνέδριο για την Ψυχική Ανθεκτικότητα στην Εκπαίδευση και το project ENRETE (Ιούνιος 2018)
  • 4ο Διεθνές Συμπόσιο Σχολικής Ψυχολογίας (Οκτώβριος 2018)

Συνεργασίες

  • Eταίρος & Ιδρυτικό Μέλος του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Πολιτισμικής Ανάλυσης των Πολιτικών (European Institute of Cultural Analysis for Policy (EICAP) http://www.eicap.eu(Μάιος 2018-σήμερα)
  • «Το Χαμόγελο του Παιδιού», Εθελοντικός Οργανισμός για Παιδιά: Μνημόνιο Συνεργασίας που περιλαμβάνει την εποπτεία των ψυχολόγων του Χαμόγελου του Παιδιού (τμήμα Πρόληψης & Ευαισθητοποίησης Γονέων & Εκπαιδευτικών) καθώς και την υποστήριξη ερευνητικών δράσεων και πιστοποίησης των προγραμμάτων βάσει των διεθνών πρακτικών που υλοποιούνται σε δημόσια σχολεία (Σεπτ. 2016-Σεπτέμβριος 2018).
  • University of Salento & Instituto Scientifico Biomedico Euro Mediterraneo (ISBEM) Research Center, Messagne Italy (Φεβρουάριος 2015-σήμερα). Ερευνητικός Εταίρος στο RECRIRE project και διαπολιτισμικά θέματα εκπαιδευτικής πολιτικής μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας. Διαπανεπιστημιακή συνεργασία με Πανεπιστήμιο Salento και Professore Sergio Salvatore.
  • Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου, Κύπρος. Επιμορφωτικό & Παρεμβατικό Πρόγραμμα στην Οικοσυστημική Συνεργατική Συμβουλευτική & Αξιολόγηση-Growth Resilience Ecosystemic Consultation GRECO Model (2010-2011). Οι επιμορφώσεις επικεντρώθηκαν στη επαρχία της Λάρνακας και η αξιολόγηση του προγράμματος τεκμηριώνει την αξιοποίηση ενός τέτοιου νέου μοντέλου συνεργατικής συμβουλευτικής για τους σχολικούς ψυχολόγους. 
  • Albert Einstein College of Medicine, Department of Pediatrics, New York, USA and Prof. Dimitra Robokos (2010-σήμερα). Συνεχιζόμενη συνεργασία και συμβουλευτική και εκπαίδευση σε θέματα ανάπτυξης, διάγνωσης και παρεμβάσεων σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
  • Μalaguzzi International Center, Reggio Emilia (Ιούλιος 2010-σήμερα), Italy. Συνεχιζόμενη συνεργασία με τη Professora Carla Rinaldi. Έρευνα, συμβουλευτική και εκπαίδευση σε θέματα ανάπτυξης και εξέλιξης παιδιών προσχολικής ηλικίας βάση της καινοτόμου προσέγγισης Reggio Emilia.
  • University of Calgiari, Sardenia, Ιtaly (Ιούλιος 2014-σήμερα). Summer Training in the Disability and Counseling Center of University and Department of Psychology, Italy. Συνεχιζόμενη συνεργασία με την Professora Petreto έρευνα, ανταλλαγή ερευνητών, ψυχολόγων και εκπαίδευση σε θέματα ΑμΕΑ με εφαρμογές στη τριτοβάθμια εκπαίδευση. 
  • University of Malta & Centre of Resilience and Social-Emotional Health (CRES). 2012 μέχρι σήμερα. Διαπανεπιστημιακή συνεργασία με τον Καθηγητή Carmel Cefai και το Centre for Resilience and Social Emotional Health. Συνεργασία σε ευρωπαϊκά προγράμματα LLP and Erasmus+, ερευνητικές ανταλλαγές και διεθνείς συνεργατικές εκπαιδεύσεις στο πρόγραμμα RESCUR-Surfing the Waves” καθώς και συνεργασία σε μεταπτυχιακά προγράμματα του Πανεπιστημίου Μάλτας and Professor Carmel Cefai και στην εξέταση των φοιτητών σε μεταπτυχιακές εργασίες τους. Συνεργασία για τη δημιουργία του Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Ψυχική Ανθεκτικότητα στην Εκπαίδευση», 2018

Επικοινωνία

Tηλ.: 28310 77110 (Επιστημονικά Yπεύθυνος), 28310 77111 (Ερευνητική Ομάδα)

E-mail: amatsopoulos@edc.uoc.gr, matsopoulos.global@gmail.com


 twitter    web user interface 49 512    path74

Copyright © UCRC - Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Sign In

  • Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
  • Ξεχάσατε το όνομα χρήστη;

Επικοινωνία

  • Το Κέντρο
    • Ιστορικό
    • Διοικητικό Συμβούλιο
    • Ταυτότητα
    • ΦΕΚ Ίδρυσης
    • Δημόσιες Εκθέσεις
    • Βραβείο Αριστείας Υποψηφίων Διδακτόρων ΚΕΜΕ - ΠΚ
  • Εργαστήρια
    • Ανθρωπιστικές Επιστήμες
      • Εργαστήριο Βιοηθικής
      • Εργαστήριο Φιλοσοφικής Έρευνας και Μετάφρασης
      • Εργαστήριο Γλωσσολογίας
      • Εργαστήριο Ψυχολογίας
      • Εργαστήριο Διδακτικής Άσκησης και Εκπαιδευτικής Έρευνας
      • Εργαστήριο Εκπαιδευτικών Συλλογών Εκμαγείων και Πρωτοτύπων
      • Εργαστήριο Θεάτρου, Κινηματογράφου και Μουσικής
      • Ερευνητικό Εργαστήριο για τα Λογοτεχνικά Είδη και την Ιστορία της Λογοτεχνίας
      • Εργαστήριο "Οπτική Ανθρωπολογία. Εικόνα, Μουσική, Κείμενο"
      • Εργαστήριο Παλαιογραφίας
      • Εργαστήριο Παπυρολογίας και Επιγραφικής
      • Ερευνητικό Εργαστήριο Κλασικών Σπουδών
      • Εργαστήριο Υπολογιστικής Γλωσσολογίας και Γλωσσικής Τεχνολογίας
      • Εργαστήριο Γλωσσικής Κατάκτησης και Γλωσσικής Επεξεργασίας
    • Επιστήμες Αγωγής
      • Εργαστήριο Διαπολιτισμικών και Μεταναστευτικών Μελετών (ΕΔΙΑΜΜΕ)
      • Εργαστήριο Διδακτικής Θετικών Επιστημών (ΕΔΘΕ)
      • Εργαστήριο Μελέτης Γλώσσας και Λογοτεχνίας στην Εκπαίδευση
      • Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών
      • Εργαστήριο Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών στη Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως (Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α.)
      • Eργαστήριο Ψυχολογίας και Ειδικής Αγωγής
      • Μονάδα Σχολικής Ψυχολογίας – Εργαστήριο Ψυχολογικής Έρευνας
    • Κοινωνικές Επιστήμες
      • Εργαστήριο Δημόσιας Πολιτικής και Διοίκησης (ΔΙΠΟΛ) - Παρατηρητήριο Δημόσιας Διοίκησης (ΠΔΔ)
      • Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Ψυχολογίας
      • Εργαστήριο Κοινωνικής Ανάλυσης και Εφαρμοσμένης Κοινωνικής Έρευνας
      • Κέντρο Μελετών για το Κοινωνικό Φύλο, Εργαστήριο Φύλου
      • Κέντρο Πολιτικής Έρευνας και Τεκμηρίωσης (ΚΕΠΕΤ)
      • Εργαστήριο Πολιτικής Οικονομίας και Οικονομικής Ανάπτυξης
      • Εργαστήριο Οικονομικών των Επιχειρήσεων και Νέων Τεχνολογιών
      • Μονάδα Ερευνών Αγοράς και Επιχειρηματικότητας, Παρατηρητήριο Αγοράς Εργασίας για την Περιφέρεια Κρήτης (Περιφερειακός Μηχανισμός Παρακολούθησης της Αγοράς Εργασίας)
      • Εργαστήριο Οικολογικών Οικονομικών και Αειφόρου Ανάπτυξης
      • Εργαστήριο Νευροψυχολογίας
    • Άλλα
      • Παγκόσμιο Συμβούλιο Κρητών
  • Έργα
    • Ευρωπαϊκά
    • Εθνικά
    • Εκτός ΕΕ
    • ΕΛΚΕ-ΠΚ
    • Άλλα
    • Έργα που εκπονούνται από το ΚΕΜΕ-ΠΚ
  • Εκπαίδευση
    • ΠΜΣ
    • The Vidalakis Family Cretan Scholars Program
    • Υποτροφίες / Προκηρύξεις / Ανακοινώσεις
  • Συνεργασίες
    • Ιδρύματα
    • Επισκέπτες Ερευνητές
  • Δράσεις
  • KEME Media
  • Υποστήριξη
    • Υποστήριξη της Έρευνας
    • Προκηρύξεις & Ανακοινώσεις Φορέων Χρηματοδότησης
      • Ευρωπαϊκά Προγράμματα
      • Εθνικά Προγράμματα
      • Εκτός ΕΕ
      • ΕΛΚΕ-ΠΚ
    • Χρήσιμοι Σύνδεσμοι του ΠΚ για την Έρευνα
  • Ευρετήριο Ερευνητών
  • Ανακοινώσεις
    • Προκηρύξεις-Ανακοινώσεις
    • Ανακοινώσεις ΚΕΜΕ ΠΚ
    • Επιστημονικά Νέα