It aims to serve the educational and research needs in the fields of Lifelong Learning and eLearning, with emphasis on the pedagogical implementation of advanced learning technologies and social networks to all types and levels of education.
Since its foundation, the “eLearning Lab” has significant contribution to the educational community, consisting of distance learning programs for the professional development of teachers, connecting the local community through Lifelong Education activities and encouraging exchanges of best practices among educators and other entities regarding the pedagogical implementation of ICT (Social Networks, Augmented & Virtual Reality, AI etc).
Research Projects (after 2010)
Publications
Ηλιάδου, Χ. Αναστασιάδης, Π. (2010). Επικοινωνία Καθηγητή –Συμβούλου και φοιτητών στις Σπουδές από απόσταση: Απόψεις φοιτητών στο πλαίσιο της Θ.Ε.ΕΚΠ65 του Ε.Α.Π. Ανοικτή Εκπαίδευση / Open Education, 6ος Τόμος, Τεύχος 1,2 σ. 29-45.
Panagiotes S. Anastasiades, George Filippousis, Labros Karvunis, Spiros Siakas, Arsitokritos Tomazinakis, Panagiota Giza, Hellen Mastoraki. (2010). Interactive Videoconferencing for Collaborative Distance Learning in the school of 21st Century: from theory to Practice – a case study in elementary schools in Greece. Computers & Education 54 (2010) 321–339
Anastasiades, P., Iliadou C. (2010) Communication between tutors - students in Distance Learning The European Journal of Open, Distance and E[1]Learning – EURODL 01.07.2010 Αριθμός Ετεροαναφορών: 1
Αναστασιάδης,Π., Καρβούνης Λ. (2010). Απόψεις των μεταπτυχιακών φοιτητών της Θεματικής Ενότητας ΕΚΠ 65 «Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση» για το ρόλο και την αποστολή του Καθηγητή Συμβούλου στο ΕΑΠ. Ανοικτή Εκπαίδευση / Open Education, 6ος Τόμος, Τεύχος 1,2 σ. 80-92.
Anastasiades, P., Vitalaki E. (2011). Promoting Internet Safety in Greek Primary Schools: the Teacher’s Role. Educational Technology & Society Journal, 14 (2), 71–80. Αριθμός Ετεροαναφορών: 2
Vitalaki, E., Anastasiades, P., Tsouvelas, G. (2012). FACTORS INFLUENCING PARENTAL CONTROL FOR THE SAFE AND PEDAGOGICAL INTERNET USE AMONG PRIMARY SCHOOL STUDENTS. Problems of Education in the 21st Century, 42(42):125-135. ISSN 1822-7864.
Anastasiades, P. S., & Kotsidis, K. (2013). The Challenges of Web 2.0 for Education in Greece: A Review of the Literature. International Journal of Web-Based Learning and Teaching Technologies (IJWLTT), 8(4), 19-33.
Αναστασιάδης,Π. (2014). Η έρευνα για την ΕξΑΕ με τη χρήση των ΤΠΕ (e[1]learning) στο Ελληνικό Τυπικό Εκπαιδευτικό Σύστημα. Ανασκόπηση και προοπτικές για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση . Ανοικτή Εκπαίδευση / Open Education, 10ος Τόμος, Τεύχος 1, σ. 5-31
Apostolakis, N., Antoniou, P., Karipidis, A., & Anastasiades, P. (2016). Divergent Movement Ability and Digital learning environments Opponents or collaborators. International Journal for Innovation Education and Research Vol:-4 No-12,
Αναστασιάδης, Π. (2017). «ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2000-2015»: Σχολική Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με την χρήση των ΤΠΕ στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Μια αποτίμηση της ερευνητικής συνεισφοράς Ανοικτή Εκπαίδευση: 13(1), 88-128.
Karvounis L, Anastasiades P. (2019). The Importance of "Teaching Presence" and the New Role of the Teacher in Contemporary Learning Environments Focusing on Pedagogical Exploitation of Interactive Videoconferencing. Ανοικτή Εκπαίδευση / Open Education,, 15(1), 202-211.
Αναστασιάδης, Π., Καγκά, Ε., Λουκέρης, Δ., Μαντάς, Π., Τραντάς, Π. (2011). Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών: Μελέτη Διερεύνησης των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών, Συγκριτική και Διεθνής Εκπαιδευτική Επιθεώρηση 16,17
Anastasiades, P. (2010). K-12 Educational Videoconferencing Applications in Greece and Cyprus. ΝΟVA. In A.Rayler (Ed), Videoconferencing: Technology, Impact and Applications. NY: Nova Science Publishers, IncIDEA ISBN: ISBN: 978-1-61668-285-9 https://www.novapublishers.com/catalog/product_info.php?products_id=11174&osCsid=c10d08cfad31a88c5b4faa03bd438f0d
Anastasiades P. (2012). Design of a Blended Learning Environment for the Training of Greek Teachers: Results of the Survey on Educational Needs. In P.Anastasiades (Editor) Blended Learning Environments for Adults: Evaluations. IGI Global ISBN13: 9781466609396, ISBN10: 1466609397, EISBN13: 9781466609402 http://www.igi-global.com/book/blended-learning[1]environments-adults/60762
Anastasiades P. (2016). ICT and Collaborative Creativity in Modern School towards Knowledge Society. In Anastasiades P, Zaranis N (Editors). Research on e-Learning and ICT in Education. Springer.
Αναστασιάδης, Π. (2014). Η Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στο πλαίσιο του Προγράμματος «Ελληνόγλωσση διαπολιτισμική πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση στη Διασπορά». Στο Χατζηδάκη Α, Σπαντιδάκης Γ, Αναστασιάδης Π (Επ.), Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση και Ηλεκτρονική Μάθηση στη Διασπορά- Σχεδιασμός και Ανάπτυξη ενός διαδικτυακού μαθησιακού περιβάλλοντος. ΕΔΙΑΜΜΕ ΡΕΘΥΜΝΟ, 2014
Αναστασιάδης, Π, Κωτσίδης Κ. (2016). Εξ αποστάσεως Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών με τη χρήση των ΤΠΕ: «Η Αξιοποίηση του web 2.0 στο Σύγχρονο Σχολείο - Από τη Θεωρία στην Πράξη με έμφαση στη Συνεργασία, τη Δημιουργικότητα και την Κριτική Σκέψη». Στο Αναστασιάδης Π. (Επ.), Η Εξ Αποστάσεως Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών με τη χρήση Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών Διαδικτύου [e-Learning]. Από τη Θεωρία στην Πράξη, Αθήνα Νοέμβριος 2016, Εκδόσεις Guttenberg, 2016. https://www.dardanosnet.gr/book_details.php?id=2328
Αναστασιάδης Π. (2016). Σχεδιασμός και Υλοποίηση Ολοκληρωμένου Διαδικτυακού Περιβάλλοντος Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών της Ομογένειας (2011-2014) Στο Αναστασιάδης Π. (Επ.), Η Εξ Αποστάσεως Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών με τη χρήση Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών Διαδικτύου [e-Learning]. Από τη Θεωρία στην Πράξη, Αθήνα Νοέμβριος 2016, Εκδόσεις Guttenberg, 2016. https://www.dardanosnet.gr/book_details.php?id=2328
Αναστασιάδης Π, Μανούσου Ε, Φιλιππούσης Γ, Σιάκας Σ, Κουκούλης Ν, Τομαζινάκης Α, Γκίζα Π, Μαστοράκη Ε, Σπανουδάκης Α, Καραγιάννη Δ, Καρβούνης Λ (2011). Η Τηλεδιάσκεψη στην υπηρεσία της συνεργατικής οικοδόμησης της γνώσης και της διαθεματικής προσέγγισης. Από τη Θεωρία στην Πράξη: «ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2011: Περιβάλλον – Μεσόγειος Θάλασσα[1]Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας». Στο Α.Λιοναράκης (Επιμ) Πρακτικά του 6ου Διεθνούς Συνεδρίου Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, Λουτράκι 2011.
Αναστασιάδης Π. (2011). Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών»: Βασικές Αρχές Σχεδιασμού και Υλοποίησης. Στο Α.Λιοναράκης (Επιμ) Πρακτικά του 5ου Διεθνούς Συνεδρίου Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Λουτράκι 2011.
Apostolakis, N., Antoniou, P., Anastasiades, P., Karipidis, A. (2011). The effects of a digital learning environment on children's divergent movement ability. Proceedings of the IADIS International Conference e-Learning 2011, Part of the IADIS Multi Conference on Computer Science and Information Systems 2011, MCCSIS 2011 1 , pp. 35-41
Αναστασιάδης Π., Σπαντιδάκης Γ. (2013). Διαδικτυακά Περιβάλλοντα για τους μαθητές της Ελληνόγλωσσης Εκπαίδευσης στη Διασπορά: Βασικές αρχές σχεδιασμού. Στο Α. Λιοναράκης (Επιμ) Πρακτικά του 5ου Διεθνούς Συνεδρίου Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Αθήνα Νοέμβριος 2013.
Σπαντιδάκης Γ., Αναστασιάδης Π., Βαρσαμιδου Δ. (2013). Διαδικτυακό περιβάλλον μάθησης της ελληνικής ως δεύτερης και ως ξένης γλώσσας: Το Συνδυαστικό Δυναμικό Μοντέλο Γλωσσικής Μάθησης (ΣΔΜΓΜ). Στο Α. Λιοναράκης (Επιμ) Πρακτικά του 5ου Διεθνούς Συνεδρίου Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Αθήνα Νοέμβριος 2013.
Αναστασιάδης Π., Κωτσίδης Κ. (2015). Η παιδαγωγική αξιοποίηση των εφαρμογών του Web 2.0 στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, με έμφαση στην ανάπτυξη της συνεργατικής δημιουργικότητας Στο Α.Λιοναράκης (Επιμ) Πρακτικά του 6ου Διεθνούς Συνεδρίου Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Αθήνα Νοέμβριος 2015..
Ραλιάς Δ., Αναστασιάδης Π. (2015). Δημιουργία διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού με την μέθοδο της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Στο Α.Λιοναράκης (Επιμ) Πρακτικά του 6ου Διεθνούς Συνεδρίου Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Αθήνα Νοέμβριος 2015.
Αναστασιάδης Π, Κωτσίδης Κ, Σπανουδάκη Α (2017). Εξ αποστάσεως επιμορφωτικό πρόγραμμα : «Η αξιοποίηση του web 2.0 στο σύγχρονο σχολείο – Από τη θεωρία στην πράξη με έμφαση στη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη»: Αποτίμηση και προοπτικές. Στο Α.Λιοναράκης (Επιμ) Πρακτικά του 7ου Διεθνούς Συνεδρίου Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Αθήνα Νοέμβριος 2017.
Αναστασιάδης Π, Κωτσίδης Κ (2017). Παιδαγωγικός Σχεδιασμός και Υλοποίηση Εξ αποστάσεως προγράμματος επιμόρφωσης εκπαιδευτικών : Η Αξιοποίηση του web 2.0 στο Σύγχρονο Σχολείο» με έμφαση στη συνεργασία και την δημιουργικότητα. Στο Α.Λιοναράκης (Επιμ) Πρακτικά του 7ου Διεθνούς Συνεδρίου Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Αθήνα Νοέμβριος 2017.
Αναστασιάδης Π, Κωτσίδης Κ, Μαρκάκης Ν (2017). Κοινωνικά Δίκτυα και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση στη Ψηφιακή Εποχή: Σχεδιασμός και Υλοποίηση του Εκπαιδευτικού Κοινωνικού Δικτύου (ESN) του Εργαστηρίου Δια Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης [Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α]. Στο Α.Λιοναράκης (Επιμ) Πρακτικά του 7ου Διεθνούς Συνεδρίου Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής & εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης. Αθήνα Νοέμβριος 2017.
Anastasiades, P. (2018). Learning & Social Network at the University of Crete [eLearning Lab]. Proceedings of the European Distance Education Network (EDEN) 2018 Annual Conference, Genoa, Italy 17-20 June 2018.
Anastasiades ,P. (2019). Social networks and e- learning methodologies for improving Lifelong Learning in the University of Crete. Book of Abstracts of the International Council for Distance Education (ICDE) / International Conference /11-13 February, Inland Norway University of Applied Science Lillehammer Norway.
Philippousis G, Anastasiades, P. (2019). The videoconference in Elementary School: Design and Development of a Constructive Teaching Approach withEmphasis on Social Presence. Proceedings of the 10th International Conference in Open & Distance Learning - November 2019, Athens, Greece, 22-24 November 2019.
Karvounis L, Anastasiades, P. (2019). Pedagogical Exploitation of Interactive Videoconferencing and the Production of Educational Material for Distance Education on the New Teacher’s Role and Teaching Presence in Contemporary Learning Environments. Proceedings of the 10th International Conference in Open & Distance Learning - November 2019, Athens, Greece, 22-24 November 2019.
Kotsidis K, Anastasiades, P.(2019) The pedagogical utilization of “Social Media” in the process of teacher training. Proceedings of the 10th International Conference in Open & Distance Learning - November 2019, Athens, Greece, 22-24 November 2019.
Anastasiades, P. (2019). Mobile Augmented Reality for Cultural Heritage: A pilot case study in the University of Crete | eLearning Lab. Book of abstracts of 16th International Conference on Language, Innovation, Culture, and Education 2019, Istanbul, Turkey, 2-4 November 2019.
Φιλιππούσης Γεώργιος (2019), «Όλα είναι στο χέρι σου! Μια εκπαιδευτική δράση για την Ασφάλεια στο διαδίκτυο με την αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας και της ψηφιακής αφήγησης», στο 10o Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση που οργανώθηκε από τη Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, την Επιστημονική Εταιρεία «Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης» & το Διεθνές Περιοδικό: OPEN EDUCATION – The Journal for Open & Distance Education & Educational Development, στην Αθήνα, 22 – 24 Νοεμβρίου 2019, με τίτλο «Διαμορφώνοντας από κοινού το μέλλον της Εκπαίδευσης.
Φιλιππούσης Γεώργιος (2017), Η αξιοποίηση της Επαυξημένης πραγματικότητας (AR-AUGMENTED REALITY) και του Κώδικα Γρήγορης Απόκρισης (QR-CODE) για την υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας. Μια δράση για το γνωστικό αντικείμενο της Ιστορίας», στο 9ο Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση που οργανώθηκε από τη Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, την Επιστημονική Εταιρεία «Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης» & το Διεθνές Περιοδικό: OPEN EDUCATION– The Journal for Open & Distance Education & Educational Development, Αθήνα, 23-26 Νοεμβρίου 2017, με τίτλο « Ο Σχεδιασμός της Μάθησης».
Φιλιππούσης Γεώργιος, (2015). «Ποιος φοβάται το διαδίκτυο;» Μια πλουραλιστική προσέγγιση της μάθησης με την αξιοποίηση των ΤΠΕ στηνπρωτοβάθμια εκπαίδευση», στο 8ο Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση που οργανώθηκε από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, την Επιστημονική Εταιρεία «Ελληνικό Δίκτυο Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση» & το Διεθνές Περιοδικό: OPEN EDUCATION –The journal for Open & Distance Educational Development, στην Αθήνα, 7 & 28 Νοεμβρίου 2015, με τίτλο «Καινοτομία και Έρευνα στην Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και στις Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας»
Αναστασιάδης Π, Μανούσου Ε, Φιλιππούσης Γ, Σιάκας Σ, Κουκούλης Ν, Τομαζινάκης Α, Γκίζα Π, Μαστοράκη Ε, Σπανουδάκης Α, Καραγιάννη Δ, Καρβούνης Λ (2009). Η Τηλεδιάσκεψη στην υπηρεσία της συνεργατικής οικοδόμησης της γνώσης και της διαθεματικής προσέγγισης. Από τη Θεωρία στην Πράξη: «ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2009: Περιβάλλον – Μεσόγειος Θάλασσα[1]Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας». Στα πρακτικά του 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή: «ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ» που διοργανώνεται από την Ελληνική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (Ε.Τ.Π.Ε.) και το Τµήµα Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Κόρινθος 1-4 Σεπτεμβρίου 2010.
Αναστασιάδης, Π., Μικρόπουλος, Τ.Α., Σοφός, Α., Φραγκάκη, Μ (2011). Ο Διαδραστικός Πίνακας στη σχολική τάξη μέσα από την επισκόπηση της βιβλιογραφίας: Παιδαγωγικές προσεγγίσεις. Στα πρακτικά του 2oυ Πανελλήνιου Συνεδρίου: "Ένταξη και χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία", Πάτρα 28-30/4/2011
Καλογιαννάκης,Μ*,Αναστασιάδης,Π*, Αρβανίτη,Τ. (2012). Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης- Μια διδακτική προσέγγιση με θέμα: «Οι ήχοι προκαλούν ευχάριστα και δυσάρεστα συναισθήματα». Στα πρακτικά του 3ου Πανελλήνιου Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης που διοργάνωσε το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα 11-13 Μαΐου 2012. *Πρόεδροι Συμποσίου
Καλογιαννάκης,Μ*,Αναστασιάδης,Π*,,Θανου.,Α, Γκαραγκούνη.,Φ, (2012). Σχέδια διδασκαλίας για την προσχολική τάξη στηριζόμενα στις αρχές του «Νέου Σχολείου» στα πλαίσια του Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης Μια διδακτική προσέγγιση με θέμα: «Αντίο μικρέ μου φίλε». Στα πρακτικά του 3ου Πανελλήνιου Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης που διοργάνωσε το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθήνα 11-13 Μαΐου 2012. *Πρόεδροι Συμποσίου
Αναστασιάδης Π, Μανούσου E, Καρβούνης Λ Φιλιππούσης Γ, Σιάκας Σ, Τομαζινάκης Α, Γκίζα Π, Μαστοράκη Έ, Σπανουδάκης Α, Ταγγίλη Ν5, Χαχλάκης Γ, Κουκούλης Ν, Πουλά Ε, Ρόδη Ά (2012). Η παιδαγωγική αξιοποίηση της τηλεδιάσκεψης στο δημοτικό σχολείο: το περιβάλλον αλληλεπίδρασης. Στο Χ. Καραγιαννίδης, Π. Πολίτης & Η. Καρασαββίδης (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 8ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνιών στηνΕκπαίδευση», Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βόλος, 28-30 Σεπτεμβρίου 2012
Αναστασιάδης Παναγιώτης (2014). ΤΠΕ και Συνεργατική Δημιουργικότητα στο Σύγχρονο Σχολείο. Στο Π.Αναστασιάδης, Ν.Ζαράνης, Β.Οικονομίδης και Μ. Καλογιαννάκης (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση», Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο, 3-5 Οκτωβρίου 2014.
Π. Αναστασιάδης, Γ. Φιλιππούσης, Αριστόκριτος Τομαζινάκης, Παναγιώτα, Γκίζα, Ελένη Μαστοράκη, Μαρία Σαπουνάκη, Ιωάννης Ρωμανιάς, Κουκούλης Νεκτάριος, Ρόδη Άννα, Σπανουδάκης Αντώνιος, Καλλίνη Ευαγγελία, Ζουμπόλη Ιωάννα, Άγγελος Πατσιάς, Ευστάθιος Παπαδόπουλους, Ευαγγελία (Γκέλη) Μανούσου, Σταύρος Σαμαντζής, Παναγιώτα Κοκκινοπούλου, Καρβούνης Λάμπρος, Ματθαίος Λίτινας, Δέσποινα Λάζαρη, Σοφία Παναγιωτοπούλου (2014). «ΟΔΥΣΣΕΑΣ 2013»: ΤΠΕ και Δημιουργικότητα στο Σύγχρονο Σχολείο. Από την Θεωρία στην Πράξη. Στο Π.Αναστασιάδης, Ν.Ζαράνης, Β.Οικονομίδης και Μ.Καλογιαννάκης (επιμ.), Πρακτικά Εργασιών 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση», Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο, 3-5 Οκτωβρίου 2014.
Κωτσίδης, Κ. & Αναστασιάδης, Π. (2019). Κοινωνικά Δίκτυα και Εξ αποστάσεως εκπαίδευση: Από την θεωρία στην πράξη. 6ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο "Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία" - Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΠΤΔΕ) - ΕΤΠΕ, 18-20 Οκτωβρίου 2019. Αθήνα.
Αναστασιάδης, Π., Βαρθαλίτης, Λ. & Κοτρώνης, Δ. (2019). Ο Οδυσσέας στην παλιά πόλη του Ρεθύμνου Ένα χωρο-ευαίσθητο παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας. 6ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο "Ένταξη και Χρήση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία" - Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΠΤΔΕ) - ΕΤΠΕ, 18-20 Οκτωβρίου 2019. Αθήνα.
Φιλιππούσης Γ. (2015). «Η αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία, μια πλουραλιστική προσέγγιση για μαθητές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης», στο συνέδριο: «Η εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ», που έγινε στην Αθήνα (Ίδρυμα Ευγενίδου), στις 7 & 8 Νοεμβρίου 2015, μετά από κρίση της επιστημονικής επιτροπής. Το Συνέδριο ήταν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, αριθμός εγκυκλίου: 184966/Δ2/17-11-2014
Φιλιππούσης Γ. (2019). Η αξιοποίηση της Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR-AUGMENTED REALITY) και του Κώδικα Γρήγορης Απόκρισης (QR[1]CODE) για την υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας. Μία δράση για το γνωστικό αντικείμενο της ιστορίας. 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Σχολείο και Πολιτισμός, 10-12 Μαΐου, 2019
Αναστασιάδης Π. (Επιμέλεια): Η Εξ Αποστάσεως Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών με τη χρήση Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών Διαδικτύου [e-Learning]. Από τη Θεωρία στην Πράξη, Αθήνα Νοέμβριος 2016, Εκδόσεις Guttenberg, 2016. 960-01-1803-5, σελ. 408. https://www.dardanosnet.gr/book_details.php?id=2328
Anastasiades P, Zaranis N (Editors). Research on e-Learning and ICT in Education. Springer, 2016. http://www.springer.com/us/book/9783319341255
Χατζηδάκη Α, Σπαντιδάκης Γ, Αναστασιάδης Π (Επιμέλεια): Ελληνόγλωσση Εκπαίδευση και Ηλεκτρονική Μάθηση στη Διασπορά- Σχεδιασμός και Ανάπτυξη ενός διαδικτυακού μαθησιακού περιβάλλοντος.. ΕΔΙΑΜΜΕ ΡΕΘΥΜΝΟ, 2014
Anastasiades P. (Editor). Blended Learning Environments for Adults: Evaluations and Frameworks., IGI Global 2012. ISBN13: 9781466609396, ISBN10: 1466609397, EISBN13: 9781466609402 http://www.igi-global.com/book/blended[1]learning-environments-adults/60762 .
Anastasiades P, Calogiannakis P, Karras K., Wolhuter CC. (Editors). Teacher Education in Modern Era. Trends and Issues. UNIVERSITY OF CRETE Department of Primary Education Teachers In Service Training Division “Maria Amariotou” MINISTRY OF EDUCATION, LIFELONG LEARNING ANDRELIGIOUS AFFAIRS Peadagogical Institute March 2011.http://www.epimorfosi.edu.gr/images/stories/ebookeng/Teacher%20Education%20in%20Modern%20Era.html
Επιμέλεια Πρακτικών (με Ν.Ζαράνη) των Εργασιών 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Τεχνολογίες της Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση», Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο, 3-5 Οκτωβρίου 2014.
Επιμέλεια Πρακτικών (με Ν.Ζαράνη) των Εργασιών 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Διδακτική της Πληροφορικής», Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο, 3-5 Οκτωβρίου 2014
Επιμέλεια Πρακτικών των Εργασιών 7ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με Διεθνή Συμμετοχή «Διδακτική της Πληροφορικής», Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο, 3-5 Οκτωβρίου 2014https://www.researchgate.net/publication/305000468_Proceedings_of_the_9th_Pan[1]Hellenic_Conference_ICT_in_Education_University_of_Crete_Rethymno_03102014_-_05102014_in_Greek
Επιμέλεια Πρακτικών των Εργασιών του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με τίτλο: «ΤΠΕ Σχολική ΕΞ Αποστάσεως Εκπαίδευση και Δημιουργικότητα στο Σύγχρονο Σχολείο» ΠΤΔΕ – ΕΔΙΒΕΑ, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο, Ιούνιος 2018
Επιμέλεια Πρακτικών των Εργασιών του 2ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με τίτλο: «ΤΠΕ Σχολική ΕΞ Αποστάσεως Εκπαίδευση και Δημιουργικότητα στο Σύγχρονο Σχολείο» ΠΤΔΕ – ΕΔΙΒΕΑ, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο, Ιούνιος 2019
Αναστασιάδης Π. (Επιμέλεια). (2018). ΤΠΕ και Συνεργατική Δημιουργικότητα στο Σύγχρονο Σχολείο. Ρέθυμνο: Πανεπιστήμιο Κρήτης, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Εργαστήριο Διά Βίου και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης (Ε.ΔΙ.Β.Ε.Α) . ISBN: 978 - 960 -86978 - 4-3 (2018)http://www.edivea.org/syllogikos_tomos.html
Επιμέλεια Πρακτικών των Εργασιών του 1ου Θερινού Σχολείου με τίτλο: «ΤΠΕ και Δημιουργικότητα στο Σύγχρονο Σχολείο», Τήνος, Ιούνιος - Ιούλιος 2015https://www.edivea.org/summer-schools.html
Επιμέλεια Πρακτικών των Εργασιών του 2ου Θερινού Σχολείου με τίτλο: «ΤΠΕ και Δημιουργικότητα στο Σύγχρονο Σχολείο», Κίσαμος, Ιούνιος - Ιούλιος 2016https://www.edivea.org/summer-schools.html
Επιμέλεια Πρακτικών των Εργασιών του 2ου Θερινού Σχολείου με τίτλο: «ΤΠΕ και Δημιουργικότητα στο Σύγχρονο Σχολείο», Νάξος, Ιούλιος 2017https://www.edivea.org/summer-schools.html
Επιμέλεια Πρακτικών των Εργασιών του 4ου Θερινού Σχολείου με τίτλο: «ΤΠΕ και Δημιουργικότητα στο Σύγχρονο Σχολείο», Άνδρος, Ιούλιος 2018https://www.edivea.org/summer-schools.html
Επιμέλεια Πρακτικών των Εργασιών του 5ου Θερινού Σχολείου με τίτλο: «ΤΠΕ και Δημιουργικότητα στο Σύγχρονο Σχολείο», Χανιά, Ιούλιος 2019https://www.edivea.org/summer-schools.html
Contact
Tel.: (+30) 28310 77190
E-mail: panas@edc.uoc.gr